2012. április 23., hétfő

Zöld-lila smink step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:21
Sziasztok lányok! Ma ismét egy step by step-el készültem nektek.:)
A szombati bejegyzésemben kérdeztelek titeket,hogy milyen sminkeket látnátok szívesen a blogon, és ezt a zöld- lila sminket az egyik kedves olvasóm kérésére készítettem el.:) 
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat,majd egy celluxot ragasztottam a szemem külső sarkához, a cellux mentén megrajzoltam a smink alapját,egy lila szemhéjpúder, és egy ferde ecset segítségével.Ezt elsatíroztam egy világosabb lilával, és egy selyemfényű fehér szemhéjpúderrel.
A mozgószemhéjamra egy zöld szemhéjpúder került,majd húztam egy vastag tusvonalat.
Az alsó szempilláim tövébe egy lila szemhéjpúder került,aztán spiráloztam, műszempillát ragasztottam,felvittem a mozgószemhéjamra egy kis zöld csillámtust,és készen is voltam.:) A végeredmény:
Nektek,hogy tetszik?:) Szeretnétek esetleg valamilyen sminkről step by step-et?:

14 megjegyzés:

Unknown on hétfő, április 23, 2012 írta...

wáóó

samelike on hétfő, április 23, 2012 írta...

Azt áruld el nekem, hogy mi az a csodálatos zöld csillám tus, nagyon szép??? Annyira gyönyörű lett! :)

Ani smink és köröm on hétfő, április 23, 2012 írta...

Wow! Nagyon jók ezek a színek együtt :)

Makeupcakes on hétfő, április 23, 2012 írta...

Gyonyoru!

Aviana Rahl on hétfő, április 23, 2012 írta...

Olyan ügyes vagy :P

Unknown on hétfő, április 23, 2012 írta...

A csillámos tus márkája engem is érdekelne. Meg az is, hogy milyen színekben létezik még? :)

Unknown on hétfő, április 23, 2012 írta...

Nagyon jol allnak ezek a szinek a mogyorobarna szemedhez! Csak igy tovabb;-)

soledad on hétfő, április 23, 2012 írta...

Szia!
Most találtam a blogodra és le vagyok nyűgözve! :) Gyönyörűek a sminkjeid! :)

dyna on hétfő, április 23, 2012 írta...

Őőő, már biztosan tudom, te nem tudsz félresikerült sminket csinálni. Ez is nagyon szép. :)

Kriszta on hétfő, április 23, 2012 írta...

Nagyon tetszik ez a kombináció és a tusnak nagyon szép színe van :) Ügyes vagy :)

Heléna on hétfő, április 23, 2012 írta...

Jajj ez már megint gyönyörű lett :)
Eddig nem tudtam,hogy hogyan vigyek még több színt a szem sminkembe, de te mindig segítesz nekem ezekkel a step by step-ekkel :D

mrs__kovacs on hétfő, április 23, 2012 írta...

Jajj de ari vagy, ez gyors volt :](így teljesüljön minden kívánságom :P)

Gondoltam, hogy jó párosítás lesz, de hogy ennyire.. Ez most abszolút kedvenc, olyan igazi nyári hangulatom lett tőle :]

Thündérke on hétfő, április 23, 2012 írta...

Nagyon jó páros lett *.* pedig nem vagyok a zöld színért oda :$ de így tetszik! Ügyi vagy! :)

Victoria on kedd, április 24, 2012 írta...

Jaj csajok, köszönöm a kedves szavakat,örülök,hogy tetszik nektek!:) Egyébként Miss Rose márkájú a tus, és nekem még van lila, ezüst, barna,de volt egy kék is csak azt már nem találom.:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates