2012. április 24., kedd

Trópusi koktél smink inspiráció

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:33
Sziasztok lányok!:) A mai bejegyzésben valami nagyon színes, vidám sminket szerettem volna nektek bemutatni.:)
Ma megint nagyon borongós idő volt, és ez eléggé letudja húzni az ember kedvét, legalábbis az enyémet biztosan.Szerettem volna valami színes sminket készíteni,hogy egy kicsit feldobódjak,aztán megláttam ezt a képet,ami inspirálta a mai sminkemet:
Legyen már végre nyár!:D
Nektek,hogy tetszik ez a smink? Szoktatok mostanában színes sminkeket készíteni?:)





10 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog on kedd, április 24, 2012 írta...

Annyira szép minden sminked, hogy legtöbbször hozzá sem tudok szólni, de most muszáj írnom :)
De mindet megszoktam nézni :)

Victoria on kedd, április 24, 2012 írta...

Nagyon köszönöm,örülök ,hogy tetszenek a sminkjeim!:)

Adryenn on kedd, április 24, 2012 írta...

Annyira gyönyörű ez a sminked is :)
Úgy irigyellek, mindig olyan szépek :)

Victoria on kedd, április 24, 2012 írta...

Köszönöm,de a te sminkjeid is nagyon szépek!:)

Anna on kedd, április 24, 2012 írta...

Csodaszép! :) Megkérdezhetem milyen fényképezőgéppel készültek a képek? :)

Moon Angel

Victoria on kedd, április 24, 2012 írta...

Köszönöm szépen! Rollei powerflex 470.:)

mrs__kovacs on kedd, április 24, 2012 írta...

Imádom ezt is... :]
Én múlt héten és még pár napig sima natúr sminket használok, de csak a spirálok tesztelésének a végéig. (Azért kicsit már várom, hogy vége legyen :D)

Makeupcakes on kedd, április 24, 2012 írta...

Oooolyan szép ez is. :O

Thündérke on kedd, április 24, 2012 írta...

Én pont ma készítettem színesebb sminket :) én is nyarat akarooook :) szépet alkottál ismét ! :)

Victoria on szerda, április 25, 2012 írta...

Köszi lányok,örülök,hogy tetszik nektek!:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates