2012. április 21., szombat

Sonya korrektor paletta teszt

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:02
A Márciusi kedvencek bejegyzésemben megemlítettem, és sokan írtátok,hogy kíváncsiak vagytok erre a korrektor palettára.
Nem tudom mennyire ismeritek a Sonya termékeket,ezért írok róluk egy pár sort. A legfontosabb tudnivaló,hogy ez egy természetes kozmetikumokból álló termékcsalád,nem tartalmaz  vegyszeradalékokat,viszont tartalmaz aloe verát,alga kivonatot, ásványi anyagokat,és vitaminokat is.A színanyagokat nem mesterségesen állítják elő,hanem virágszirmokból vonják ki.Semmilyen allergiás reakciót nem vált ki.Elég jól hangzik ugye?:D Kicsit drágább mint az átlagos korrektorok, de szerintem nagyon megéri.Én ezt a korrektor palettát körülbelül fél éve használom napi rendszerességgel, és alig fogyott belőle valami, szerintem sose fog elfogyni,de tényleg.:D Nagyon krémes állagú,hajlamos beleülni az apró ráncokba,de ez egy kis porpúderrel kiküszöbölhető.
A palettában öt szín található, egy világos rózsaszínes szín ,amit én szemöldökcsontra, arccsontra szoktam használni kiemelőként.:) A sárga színt a szem alatti karikáimra szoktam használni,szerencsére már a  karikáim enyhültek, (nem tudom,hogy ennek a terméknek köszönhetem-e) szóval nem tudtam nektek lefotózni,hogy mennyire jó a fedése. A lila szín szemhéjalapozóként funkcionál ebben a palettában,kipróbáltam már úgy is, és nekem bevált,bár mostanában inkább a szemöldökömre használom,és így jobban tapad bele a szemöldökpor.:) A bézs színű igazából bármilyen bőrhiba elfedésére jó,szóval erről nem is írok többet.:) Az utolsó szín a zöld, az arcon lévő pirosságok elfedésére (pl. pattanás) szoktam használni, ennek is remek a fedése, de beszéljenek helyettem inkább a képek:
Két réteg kellett ehhez a fedéshez,egy a zöld színből, és egy a bézs színből. Szerintem elég látványos.:) Régen nagyon sok bajom volt a bőrömmel,de féléve szinte már csak Sonya termékeket használok, arcápolásban, alapozókban ,púderekben egyaránt,azóta rengeteg változás észrevehető a bőrömön,nagyon szépen helyrehozta.:) Ti ismeritek ezt a termékcsaládot?:) Használtátok már esetleg ezt a korrektor palettát? Szeretnétek még más Sonya termékekről is bejegyzést a blogon?:)

6 megjegyzés:

Unknown on szombat, április 21, 2012 írta...

Én szeretnék még termékeket látni ettől a márkától. ^^ Mennyibe kerül egyébként és honnan szerzed be??? :)

Victoria on szombat, április 21, 2012 írta...

Rendelem, és hát elég drága,8 ezer körül..:)

mrs__kovacs on szombat, április 21, 2012 írta...

A tesóm használta egy időben, szemhéjpúderpalettát meg rúzst, szemceruzát vett szettben, és hát nem volt rossz, de az ára nekem már iszonyat húzós. :( Tudom, megéri meg minden, csak egyszerre kiadni nagyon sok szerintem, és annyira nekem nem jött be a szemhéjpúder meg a ceruza sem.

Victoria on szombat, április 21, 2012 írta...

Pedig a szemhéjpúderek szerintem extra pigmentáltak,legalábbis nekem nagyon beváltak.:O Ceruzákról meg nem tudok nyilatkozni, mert még nem próbáltam.:)

samelike on vasárnap, április 22, 2012 írta...

Én nálad láttam először ezt a márkát, nem ismertem még. Az ára tényleg borsos, köszönöm a tesztet!

Victoria on hétfő, április 23, 2012 írta...

Hát, Magyarországon nem annyira ismert ez a márka.:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates