2012. április 10., kedd

Tusvonal step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:21
Sziasztok lányok!Ma ismét egy step by step-el készültem nektek.:)
Egy régebbi bejegyzésben kérdeztelek titeket,hogy milyen bejegyzéseket látnátok szívesen a blogon, és elég egyértelműen,arra voltatok kíváncsiak,hogy én,hogy húzom a tusvonalat.:) Videót szerettem volna , de sehogy sem akart összejönni,pedig rengeteget bajlódtam vele.. na majd legközelebb!:D Egyébként,szerintem a legfontosabb,hogy mindenki megtalálja a számára leginkább" kézre eső" tust,én például elég sokat kísérletezgettem,mire rátaláltam az igazira.Az első próbálkozásom  a filces tussal történt,mert ugye sokan azt mondják ,hogy kezdőknek az a legjobb,hát nem tudom ti ,hogy vagytok vele,de én utálom a filces tusokat,nekem sehogy sem esik kézre,aztán próbálkoztam  essence zselés tussal, azzal meg voltam elégedve, tartós volt,szép fekete, és szép tusvonalat tudtam vele húzni,egyetlen problémám vele,hogy nekem mindig hamar beszáradt..:(  Most L'oreal-os folyékony tust használok,és nagyon megvagyok vele elégedve,gyönyörű fekete,tartós, és nagyon sokáig elég.:) Ami pedig a legfontosabb,ezzel tudok a legszebben dolgozni, és a leggyorsabban is, szóval én le nem cserélném,az tuti!:D Na,de jöjjön a step by step:
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat, majd felvittem ,egy enyhén csillogó szemhéjpúdert ,a mozgószemhéjamra, majd celluxot ragasztottam a szemem külső sarkához,a szempillatőbe húztam egy,egyenes vonalat,egészen a belső szemzugig,majd a cellux mentén húztam egy vonalat.
Aztán körülbelül a szemem közepétől,húztam egy vonalat,és összekötöttem a cellux mentén húzott vonallal.Majd a kis rést kitöltöttem, és készen is vagyok.Olyan bonyolult így elmagyarázni, remélem azért értettétek a lényegét.. a videó jóval egyszerűbb lett volna, de sajnos nem jött össze. Majd legközelebb.:(
A végére,pedig pár tusvonalas smink.:) Nektek melyik a kedvenc szemhéjtusotok? Milyen bejegyzéseket látnátok még szívesen a blogon?:)

10 megjegyzés:

Adryenn on kedd, április 10, 2012 írta...

Szia!
Én is celluxos módszerrel szoktam tusvonalat húzni :)

Zitu on kedd, április 10, 2012 írta...

Micsoda tusvonal!!:)Én az életbe nem fogok tudni ilyet húzni:)

Unknown on kedd, április 10, 2012 írta...

Tusvonalhoz nem szoktam celluxot használni. Zselés tussal, ahogy te is mondod...egyszerubb vonalat húzni.

n_norii. on kedd, április 10, 2012 írta...

Nekem a cellux a tusoknál tök új dolog :D Én először meghúzom a felső szempillatőbe a vonalat, aztán elkezdem "építeni", rajzolgatni. Ha nem úgy sikerül, akkor fülpálcikával letörlöm a felesleget.

Névtelen írta...

és végre fény derült a titokra :-D
nekem az a baj a celluxos módszerrel, h sose sikerül a két szememen a celluxot ugyanolyan fokban felragasztani... :-D kicsit csálé szokott lenni ilyenkor, de sebaj, majd kigyakorlom! :-D

Névtelen írta...

És a lorealos tusból pontosan melyiket is használod? Olyan szép a tusvonalad;-)

Makeupcakes on kedd, április 10, 2012 írta...

Még sose használtam tusvonalhoz celluxot, lehet, ki fogom próbálni egy nem-rohanós reggelen. :)

Én a zselés tusokat szeretem, szerencsére nem száradtak be még.

mrs__kovacs on kedd, április 10, 2012 írta...

én ha szebbet szeretnék (max itthon gyakorlásnál), néha használok celluxot, de a legnagyobb gondom, hogy a 2 oldal ugyanolyan legyen.
épp készülök egy tusos bejegyzéssel, így nem lövöm le a poént, de elmondom azért hogy a filcesben csalódtam kicsit... :(

ƒanni on kedd, április 10, 2012 írta...

te vagy az új kedvencem :)

Victoria on szerda, április 11, 2012 írta...

Gyakorlás lányok, és biztosan menni fog!:)) Egyébként én sem használok mindig celluxot, csak ha nagyon precízen akarom megcsinálni a tusvonalat.:)
Katalin: Super liner carbon gloss.
Fannalin: Köszönöm szépen ,ez most nagyon jól esett.:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates