2012. április 7., szombat

Barack és barna smink step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 6:15
Sziasztok lányok! Ma ismét egy step by step-et hoztam nektek.:)
Eddig úgy voltam vele, hogy egyszerű napi sminkeket nem is fogok feltölteni, mert biztos unalmas,de mivel többen írtátok ,hogy hiányoljátok,ezért megmutatom a mai sminkem egy step by step formájában.:)
Ma ezt a nagyon egyszerű kis barackos sminket viseltem,na,de jöjjön a step by step:
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat, majd felvittem egy fényes világos rózsaszín színt, a szemem belső felére, majd a mozgószemhéjam többi részére egy fényes barackos szín került.
A szemem külső felére egy matt középbarna színt vittem fel, és ezt összesatíroztam a barackszínnel,majd egy bőrszínű szemceruzával kihúztam a vízvonalamat,az alsó szempillatőbe egy csillámos arany ,és egy matt barna szín került. Aztán egy vastag tusvonalat húztam,spiráloztam,végül műszempillát ragasztottam,és készen is voltam.Na ez tényleg egy 10 perces smink.:D
Kíváncsi vagyok a véleményetekre,legyenek még ilyen sminkek? Vagy unalmasak?:D Mivel ma utazom el, már csak az ünnepek után lesz új bejegyzés.Szóval lányok, kellemes húsvéti ünnepeket,és sok-sok locsolót!:))

12 megjegyzés:

T. Dorottya on szombat, április 07, 2012 írta...

én szeretem az ilyen posztokat, és egyáltalán nem unalmas. Sőt egyszerű és nagyszerű

Adryenn on szombat, április 07, 2012 írta...

Nekem nagyon tetszik minden smink, amit készítesz :)
Olyan jól áll neked a műszempilla és a tusvonal :)

mrs__kovacs on szombat, április 07, 2012 írta...

egyre jobban tetszik ez a barack-barna kombó :]

PAncsi on szombat, április 07, 2012 írta...

Minden sminked nagyon széép!
Én vevő lennék néha egy natúr sminkre is :-)

makorita on szombat, április 07, 2012 írta...

Annyira gyönyörűek a sminkjeid! :-) Milyen géppel fotózod?

Thündérke on szombat, április 07, 2012 írta...

Nagyon tetszik:$és a pulcsid színe is <3

Heléna on vasárnap, április 08, 2012 írta...

Annyira szép :)
Olyan jó sminkeket csinálsz áhh annyiira ügyi vagy !!!

Unknown on vasárnap, április 08, 2012 írta...

szép a színe :3

Nóra on vasárnap, április 08, 2012 írta...

nagyon jó hogy felraktad ezt is,szépséges! :)

samelike on hétfő, április 09, 2012 írta...

Imádom a sminkjeid, egytől egyig! Nem tudsz mellélőni, gratulálok!

Stella on hétfő, április 09, 2012 írta...

most találtam rá a blogodra egy másik blogon keresztül és csak úgy csodálkozok a sminkjeiden, a szépségeden, mindenen! :o

Victoria on kedd, április 10, 2012 írta...

Jaj lányok, nagyon aranyosak vagytok, köszönöm mindenkinek!:))

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates