2012. április 11., szerda

Fekete-lila füstös smink step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:02
Sziasztok lányok! Ma ismét egy step by step bejegyzés lesz,remélem nem unjátok még..:D
Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a lilára,feketével kombinálva meg szerintem nagyon jól mutat,ezt a sminket főleg zöld szeműeknek tudom ajánlani,szerintem nagyon jól kiemeli a szemük színét. Na,de jöjjön a step by step:
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat,majd felvittem egy fekete, nagyon puha,jól satírozható szemceruzát egészen a mozgó szemhéjamig,majd egy sötét lila színnel elsatíroztam a széleit,és felmentem vele egészen a mélyítővonalamig.
A sötét lila színt elsatíroztam egy pici rózsaszínnel, majd a szemöldökcsontomra egy fényes fehér szín került.Alul-felül kihúztam a vízvonalamat  egy fekete szemceruzával,az alsó szempillatőbe pedig egy lila színt vittem fel.
Aki nem szereti a csillámokat az itt meg is állhat,de szerintem ez a smink csillámokkal mutat igazán jól, legalábbis nekem úgy jobban tetszik.:D Szóval felvittem a mozgó szemhéjamra egy kis lila csillámtust, majd a mutatóujjammal eloszlattam, aztán az ezüst csillámtussal ugyanezt csináltam.Spiráloztam,és készen is voltam.:) Most kimaradtam a műszempilla,de lusta voltam felragasztani,bocsi.:D A végeredmény:
Szemsminkhez használt termékek listája:
Artdeco szemhéjalapozó
Avon supershock gel eyeliner-black
Essence mono szemhéjpúder-black goodness
Maybelline eyestudio quad- purple drama
L'oreal volume million lashes szempillaspirál
Miss Rose csillámtusok, lila, ezüst
Nektek,hogy tetszik?:) Próbáltátok már ezt a fekete-lila kombinációt?:)

8 megjegyzés:

citromhab on szerda, április 11, 2012 írta...

Nagyon szép lett! Egész arcos képet nem szeretnél feltölteni? Engem még a terméklista is érdekelne. :)

Kriszta on szerda, április 11, 2012 írta...

Gyönyörű :)

Victoria on szerda, április 11, 2012 írta...

Köszönöm,sajnos ehhez a sminkhez nem csináltam egész arcos képet, mert csak kipróbálás céljából csináltam, és csak az egyik szememet sminkeltem ki. Terméklistával pedig,mindjárt kiegészítem.:)

citromhab on szerda, április 11, 2012 írta...

Ez a csillám érdekelt nagyon, köszönöm a listát. :)

Thündérke on szerda, április 11, 2012 írta...

Nagyon szép lett:$

Adri on szerda, április 11, 2012 írta...

Nagyon szééép lett :)) Egész arcos képet is csinááálj! :))

mrs__kovacs on csütörtök, április 12, 2012 írta...

úúúú *-*
csudiszép ez a fekete-lila párosítás, amúgy is szeretem, de a lilának ezzel az árnyalatával valami eszméletlen jó :]

Victoria on csütörtök, április 12, 2012 írta...

Köszi lányok!:) Lesz egész arcos kép,holnap mindenképpen!:D

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates