2012. április 25., szerda

Szürke csillámos smink

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:43
Sziasztok lányok! Mivel a héten leginkább színes sminkeket láthattatok nálam ,ezért gondoltam ma egy kicsit sötétebb sminkkel készülök nektek.:)
Még a blog kezdetén mutattam már nektek ezt a sminket,de azóta szerintem sokkal jobban tudom elkészíteni, legszívesebben az összes régi bejegyzésemet törölném, de inkább meghagyom,hogy lássam,hogy mennyit fejlődtem, és remélem még fogok is sokat.:) Nekem ez a smink az egyik kedvenc buli sminkem, nagyon egyszerű, és szerintem nagyon mutatós.Ha szeretnétek,akkor majd csinálok belőle step by step-et.:)
Nektek,hogy tetszik ez a smink? Milyen sminket szoktatok viselni ha bulizni mentek?:) Nemsokára elutazom egy pár napra a barátommal,és lenne egy kérdésem hozzátok, milyen sminkeket,vagy bejegyzéseket látnátok szívesen a blogon? Ugyanis előre fogok dolgozni, hogy ne maradjatok bejegyzések nélkül.:) Előre is köszönöm a válaszaitokat. Puszi lányok!:)

5 megjegyzés:

Ms.Xixin on szerda, április 25, 2012 írta...

Szia!
Nagyon tetszik a sminked,akárcsak a többi!
Engem érdekelne mit használsz a tusvonalhoz,illetve hogyan csinálod.
Valamint picit hiányolom a termékleírást,hogy mivel készülnek a sminkek:)
Előre is jó utat kívánok,és vigyázzatok magatokra;)

Domaera on szerda, április 25, 2012 írta...

Szia! Szerintem tök jó lenne, ha kiraknád egymás mellé a régi meg a most elkészített sminked finish képét. :) Amúgy gyönyörűséges lett. :) Én is nemrég nézegettem vissza a régi műkörmös képeimet, amikor még nem voltak színes zselék, csak lakkoztunk... Vicces volt :)))

Victoria on szerda, április 25, 2012 írta...

MS.Xixin:Szia! Köszönöm szépen, van már erről egy bejegyzésem: http://www.aloebeautyblog.com/2012/04/tusvonal-step-by-step.html
A termékleírásokat pedig pótolni fogom.:)
Köszönjük szépen! Szép hetet kívánok neked!:)

Fairy Floss: Köszii:)) Ez egy tök jó ötlet, megfogom valósítani! Köszönöm szépen! Hát igen, kicsit fura visszanézni,de végül is jó is, mert látni mennyit fejlődik az ember..:)

mrs__kovacs on szerda, április 25, 2012 írta...

Jöhet a step by step! :]
Nekem nagyon tetszik, de bénaság miatt általában olyasmit viselek, mint a hétköznapi, max. picit sötétebb színekkel :)

Victoria on csütörtök, április 26, 2012 írta...

Ha sietek,én is úgy szokta, hogy a nappali sminkemből gyorsan estit varázsolok.:) Köszönöm szépen!:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates