2012. április 12., csütörtök

Színes leopárd mintás smink

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:23
Sziasztok lányok! Ma egy gyors bejegyzéssel készültem.:)
 Reggel annyira szörnyű,borongós idő volt,nem tudom,hogy emiatt,de egész nap fejfájás gyötör, és ráadásul vár rám egy jó adag tanulnivaló,szóval ma mindenképpen valami vidám,színes sminket szerettem volna elkészíteni. Ráakadtam erre a videóra, és nagyon megtetszett:
Az enyém sajnos nem lett ilyen szép, mert nem volt hasonló zöld szemhéjpúderem,és végül teljesen más lett belőle,de mindegy,szóval jöjjön az én verzióm:
Nyugi nem mentem el benne sehová!:D Élőben ezerszer szebb színe volt a rózsaszínnek,de nem igazán jönnek át most a színek,utálom ezt az időjárást..:(  Nektek,hogy tetszik ez a smink? Szeretitek a leopárd mintás sminkeket?:)

11 megjegyzés:

Vick on csütörtök, április 12, 2012 írta...

Cuki, nálam is tervben van egy leopárdos, színes. :)

Babus on csütörtök, április 12, 2012 írta...

Nagyon jó:)

crazysophie on csütörtök, április 12, 2012 írta...

nagyon tetszik : DD

Adryenn on csütörtök, április 12, 2012 írta...

Ez valami nagyon állat lett :)
Már én is gondolkoztam leopárd mintás sminken és körmön, lehet hamarosan én is készítek egyet.
Nagyon tetszik, eszméletlen szép lett :)

Unknown on csütörtök, április 12, 2012 írta...

eszméletlen jó :)

hajnal on csütörtök, április 12, 2012 írta...

ahh, nagyon jók színei :)))
szuper jól mutat rajtad!

E73 bioarcapolas blog on csütörtök, április 12, 2012 írta...

Zseniális, nagyon tetszik, a színek és a kivitelezés is:)
De minden sminkednél elcsodálkozom mennyire ügyes vagy :)))

Thündérke on csütörtök, április 12, 2012 írta...

Nagyon tetszik :$ imádom a pinket *-*

Unknown on csütörtök, április 12, 2012 írta...

Érdekes és egyedi smink!

mrs__kovacs on csütörtök, április 12, 2012 írta...

én alapból imádom a párducmintát, csak színesben nem, szóval azt a natúr, "eredetit" szeretem, de így szemfestésként még elviselem, főleg ha ilyen csodálatos :]

Victoria on péntek, április 13, 2012 írta...

Jaj,nagyon köszönöm lányok!!:))

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates