2012. április 13., péntek

Elegáns nappali smink step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:01
Sziasztok lányok! Ma ismét egy step by step-el készültem nektek.:)
Igaz,hogy ehhez hasonló sminket már láthattatok a blogon,főleg azért,mert ez a visszafogott arany, és barna páros mostanában nagy kedvencem,ha valamilyen fontos eseményre megyek. :) Most pedig egy step by step formájában szeretném nektek megmutatni hogyan is készítem el ezt a sminket:
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat, majd egy celluxot ragasztottam a szemem külső sarkához,a belső szemzugomba felvittem egy barna szemhéjpúdert, majd ugyanezt a barna színt a szemem külső sarkához is felvittem, a lényeg,hogy a mozgószemhéj közepére ne kerüljön barna szemhéjpúder.Majd egy kicsit elsatíroztam egy barackos színnel a belső éleket,hogy ne legyen olyan éles az átmenet.
A mozgó szemhéjam közepére egy csillámos arany szín került,majd egy világosbarna szemhéjpúderrel elsatíroztam az éleket, a szemöldökcsontomra pedig egy fényes fehér szemhéjpúdert vittem fel.
Kihúztam egy barna szemceruzával a vízvonalamat,majd az alsó szempillák tövébe egy barna színt vittem fel, a belső szemzugba pedig egy csillámos arany szín került.Aztán tusvonalat húztam,végül spiráloztam.:) A végeredmény:
Sajnos a fényviszonyok miatt nem igazán jön át,mennyire szépen csillogott középen az arany szín,de talán az első képen látszik valamennyire.:)
Terméklista:
Arc: Sonya ásványi alapozó-01 natural
Sonya korrektor paletta
Sonya pirosító-Brick
Szem: Artdeco szemhéjalapozó
Essence sun club paletta
Sonya mono szemhéjpúder-Pot of Gold
L'oreal super liner szemhéjtus
L'oreal Volume million szempillaspirál
Száj: Flp aloe lips
régi maybelline és avon rúzs keverése.:))
Nektek,hogy tetszik ez a smink?:) Általában milyen színeket használtok egy elegáns nappali smink elkészítéséhez?:)

12 megjegyzés:

PAncsi on péntek, április 13, 2012 írta...

Nagyon szép!
Nagyon tetszik ahogy sminkelsz, mindig örülök ezeknek a step-by-stepeknek :-)
Esetleg leírnád, hogy milyen termékeket használtál?

Heléna on péntek, április 13, 2012 írta...

Jajj annyira jó lett megint ez a smink is,és olyan szép vagy :)
Én ha egy kicsit jobban kiakarom csinosítani magam a hétköznapokon akkor szintén ilyesmi színeket használok de a barnát ki nem hagynám semmiképp sem !

bibsy on péntek, április 13, 2012 írta...

nagyon szép lett!!

Victoria on péntek, április 13, 2012 írta...

Nagyon köszönöm lányok!:)) Örülök,hogy tetszik nektek!Kiegészítettem a terméklistával.:)

Dia on péntek, április 13, 2012 írta...

nagyon tetszik, ügyes vagy!:)

Adryenn on péntek, április 13, 2012 írta...

Nagyon szép lett ez is , mint mindig :)
Én is a barnás aranyos színeket szoktam használni, meg az ezüstös szürkét :)
És én is celluxot használok :)

mrs__kovacs on péntek, április 13, 2012 írta...

Megint gyönyörű lett, és vééégre egész arcos kép! Nagyon szép vagy! :]

Adri on péntek, április 13, 2012 írta...

Nagyon tetszik..lehet én is alkotok valami hasonlót :)
És igen egy egész arcos kééép :) Szépséges vagy! :)

Victoria on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Jaj,lányok köszönöm szépen, aranyosak vagytok nagyon!:)

stenonis on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Nem tudom, mi a gond, csodaszép a hajad *.*

makorita on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Nagyon szép vagy! :)

Victoria on hétfő, április 16, 2012 írta...

stenonis: Hát,sehogy sem akart beállni, és a végére már nagyon idegesített.. köszönöm.:))
purpleversusviolet: Köszönöm szépen!:$

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates