2012. április 2., hétfő

Márciusi kedvencek

Bejegyezte: Victoria dátum: 6:01
Sziasztok lányok!:) Mivel még alig másfél hónapja írom a blogot,ezért ez lesz az első ilyen bejegyzésem.

Babyliss Pro Titán-Turmalin bevonatú tripla hajsütővas: Ezt a hármas hajsütőt nagyon nagyon megszerettem, pedig eddig  sosem göndörítettem a hajam,mindig egyenes hajat akartam,de ebbe beleszerettem,annyira szép hullámokat csinál.:)

Mac Creme d' nude: Erről a rúzsról már írtam bejegyzést itt. Azóta se nagyon változott róla a véleményem. Nagyon szeretem, tökéletes nude rúzs, és nagyon nagyon tartós.Egészen biztosan befogok még szerezni Mac rúzsokat, mert nagyon megvagyok velük elégedve.:)

Flp aloe lips: Legjobb ajakápoló amit valaha használtam, nekem eddig egy ajakápoló sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket,de ez,egyszerűen tökéletes.Ha egy dolgot vihetnék magammal egy lakatlan szigetre,tuti,hogy ez lenne az..:) A Carmex a közelébe se ér szerintem.
Kiko 132-es szemhéjpúder: Rengeteget használtam ezt a szemhéjpúdert ebben a hónapban, ha nagyon sietek,és nincs nagyon időm sminkelni,akkor csak feldobom ezt ,egy gyors tusvonallal és kész is. 
Highlightnak is sokat használtam az arccsontomra,és úgy is gyönyörűen mutat.:)

Flp Aloe lotion: Sajnos ebben a hónapban,eléggé megvoltam fázva,és az orrom környékén nagyon ki volt száradva,de ez nagyon szépen helyre hozta.Nagyon jó kis hidratáló,hamar beszívódik,nem hagy zsíros érzetet,és nagyon finom puha tőle a  bőröm,nagyon szeretem.:) Nálam sokat fogtok Flp-s termékekkel találkozni,mert nagyon megvagyok velük elégedve!

Nina Ricci- Ricci Ricci parfüm: Imádom  a Nina Ricci parfümöket, kipróbáltam már szinte az összes parfümöt ettől a márkától,de még mindig ez a kedvencem,a barátom is nagyon szereti ezt az illatot rajtam,szóval ha elfogy tuti,hogy újra vásárolom.:)

Artdeco szemhéjalapozó: Erről is volt már teszt a blogon, megnézhetitek itt. Szóval nem írnék róla sokat, még mindig nagyon megvagyok vele elégedve.:)
Sonya korrektor paletta: Erről a korrektorról mindenképpen tervezek bejegyzést írni a későbbiekben, nagyon szeretem,mindegyik korrektort kitudom használni ebből a kis palettából,remek a fedése, és nem fog elfogyni egy hamar, egy picit drágább,de nagyon megéri a pénzét.:)
Essence sun club paletta: Sokszor láthattátok már nálam, nagyon szeretem főleg a legfelső vaníllia színt használtam sokszor ebben a hónapban,és az első szemhéjpúderem aminek a végére értem:D
Noname barack színű körömlakk:Erről is volt már bejegyzés a blogon, ide kattintva megtudjátok nézni.Ezt a lakkot azóta is nagyon imádom, tavaszias,gyönyörű,és nagyon tartós.:)
 Havi kedvenc film: Szellemlovas 2. Pár hete néztük meg ezt a filmet a barátommal a moziban, és imádom. Nicolas Cage a kedvenc színészem, és ebben a filmben is nagyot alakít.:) Nem éppen csajos film,de szerintem érdemes megnézni.
Ő meg az én kis mindennapi kedvencem.<3

Nektek mik voltak a márciusi kedvenceitek?:)

14 megjegyzés:

Vick on hétfő, április 02, 2012 írta...

Oh, de édes a cicád!!!! :) Mi a neve?

Az aloe lips, meg a lotion nálam is nagy kedvenc a korrektorpalettával együtt. :D
Én még a gellyt, meg a first-öt szoktam sokat használni.

Lela on hétfő, április 02, 2012 írta...

Nagyon cuki a cicus!

Vick on hétfő, április 02, 2012 írta...

Én már régóta írom a blogom, de még nem volt havi kedvences bejegyzésem sztm, most kedvet kaptam. :)

Victoria on hétfő, április 02, 2012 írta...

Vic:Örülök,hogy kedvet kaptál.:) Én is szoktam használni a firt-öt és a gelly-t is, mindkettőt nagyon szeretem.:)A cicámat Bocinak hívják, mert nagyon kis falánk.:DD
Lela: Köszönöm szépen!:)

Vick on hétfő, április 02, 2012 írta...

Akkor találó a név! :D
Anyuék egyik cicáját meg Pocinak hívják, az ok ugyanaz. :D

dyna on hétfő, április 02, 2012 írta...

A cica éééédi és nagyon kedvesek vagytok együtt! :)
3-as göndörítőről még sosem hallottam, nagyon mókásan néz ki, egyszer csinálhatnál hajgöndörítős bejegyzést is! ;)
FLP-éktől nekem az aloe gél van meg, egy műtéti seb gyógyításához vettem meg, de néha bekenem vele máshol is magam.

Victoria on hétfő, április 02, 2012 írta...

Köszönöm Dyna.:) Gondolkoztam rajta,hogy a későbbiek során csinálok róla vagy bejegyzést,vagy videót, még majd elválik.:)

Unknown on hétfő, április 02, 2012 írta...

Hm... a korrektor paletta nagyon megfogott. :D

Victoria on hétfő, április 02, 2012 írta...

Lesz róla majd bejegyzés a blogon!:)

PAncsi on hétfő, április 02, 2012 írta...

Nagyon édes a cica :-)

A 3-as göndörítőre én is nagyon kíváncsi lennék! :-)

Thündérke on hétfő, április 02, 2012 írta...

Cicaaa *-* cuki :) És remélem, hogy még sokáig fogsz blogolni:)

Victoria on kedd, április 03, 2012 írta...

Pancsi: Köszönöm a cica nevében is,lesz majd teszt a 3-as göndörítőről mindenképpen.:)
Thündérke: Köszönjük.:)) Én is azon leszek,hogy sokáig blogoljak,mert imádom csinálni!:D

makorita on csütörtök, április 05, 2012 írta...

De édes a cicád! :))

Victoria on szombat, április 07, 2012 írta...

Köszi!:))

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates