2012. április 2., hétfő

Smink inspiráció- Rózsaszín arany smink

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:13
 Még egy bejegyzéssel készültem mára.:)
A mai sminkemet egy nagyon tehetséges lengyel lány inspirálta.Szerintem nagyon jó párosítás az arany és a rózsaszín kombinációja,fura mert régen gyűlöltem a rózsaszínt, szerintem egyáltalán nem áll jól sajnos.:( Elég könnyen elkészíthető smink,Miss Rose palettát használtam hozzá.Szerintem egyébként egész jól illik ez a smink a húsvéthoz.:D
Az enyém fele annyira nem lett jó, mint a lengyel lány-é,de azért próbálkoztam.:)Az ő sminkjét ide kattintva tudjátok megnézni: http://grzee.blogspot.com/2012/03/sodkosci.html
Nektek,hogy tetszik ez a smink? Eltudnátok képzelni húsvéti sminknek?:)

18 megjegyzés:

mrs__kovacs on hétfő, április 02, 2012 írta...

Bár az arany színért nem vagyok oda, de ez a "visszafogottabb" arany tetszik, és ismét irigylem a tusvonalad... :D
Szerintem simán jó lenne húsvétra, de bármi másra is, olyan szép :]

Unknown on hétfő, április 02, 2012 írta...

Mi a titka a tusvonaladnak? Egyszerűen hülyét kapok, hogy nekem sosem sikerül ilyenre :D

Victoria on hétfő, április 02, 2012 írta...

Craptrash: Köszönöm szépen!:)
Dorka: Én a folyékony tusra esküszöm, abból is a L'oreal super liner tusra,nagyon szép precíz vonalat lehet vele húzni,vagy ami a legkönnyebb próbáld meg celluxal,azzal nem lehet elrontani.:D

Aviana Rahl on hétfő, április 02, 2012 írta...

Én viselném! :P Tetszik :))

E73 bioarcapolas blog on hétfő, április 02, 2012 írta...

Mindig csak ájuldozom a szép és kreatív sminkeken amit itt látok, lehet ezért nem is szóltam eddig hozzá, mert a szavam is eláll, annyira szépek a sminkek :)))

Unknown on hétfő, április 02, 2012 írta...

Nagyon szep a sminked! A te verziod sokkal " wearable";-)

lindi on hétfő, április 02, 2012 írta...

neked a te verziód őszintén szólva jobban tetszik:) jobban viselhető, mint az 'inspirációs smink', kevésbé extra,mint az, de jól mutat nagyon!:)

mrs__kovacs on hétfő, április 02, 2012 írta...

hidd el, én celluxszal is elrontottam már... :D

Adryenn on hétfő, április 02, 2012 írta...

Nekem nagyon tetszik, szerintem gyönyörű lett :)

Panni on hétfő, április 02, 2012 írta...

Hú nekem nagyon tetszik, nagyon gyönyörű minden sminked! *-*

hajnal on hétfő, április 02, 2012 írta...

gyönyörű az eredeti, de a tiéd sokkal természetesebb, nagyon inspiráló!

PAncsi on hétfő, április 02, 2012 írta...

Egyet kell értsek a többiekkel:
a te variációd számomra is hordhatóbbnak, természetesnek tűnik!
És bizony én is nagyon irigykedek a gyönyörű tusvonalaidra :-))

Thündérke on hétfő, április 02, 2012 írta...

Nagyon szép lett:) tetszik a kombináció :) Amúgy is mindkét színt szeretem:).

Zitu on hétfő, április 02, 2012 írta...

Hát ez valami gyönyörűséges!!!:) Nagyon nagyon tetszik!Mit nem adnék ha csak tized ennyire tudnék sminkelni...:)

Nóra on kedd, április 03, 2012 írta...

nekem a tiéd sokkal jobban tetszik,gyönyörű! annyira ügyes vagy! :)

Victoria on kedd, április 03, 2012 írta...

Nagyon köszönöm lányok, jól esik ,hogy ennyire tetszik nektek!:)<3

Rami (KaromBirodalom) on szerda, április 04, 2012 írta...

De gyönyörű a szemed!!!! :O és nagyon ügyes vagy, tök jók ezek a sminkek! :)

Victoria on szerda, április 04, 2012 írta...

Köszönöm szépek,örülök,hogy tetszenek!:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates