2012. április 1., vasárnap

10 perces lila füstös szem step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:03
Sziasztok lányok! Ma ismét egy step by step bejegyzéssel készültem nektek.
Ez a smink elképesztően egyszerű,és nem kell hozzá sok dolog ,szóval azok is eltudják készíteni,akik ,még csak most kezdték igazán sminkelni magukat. Mindössze három szemhéjpúdert ,egy fekete szemceruzát, szemhéjtust,és egy applikátort használtam a smink elkészítéséhez.Meg persze szempillaspirált.:D (A műszempillát nyugodtan ki lehet hagyni..)
Első lépésként adjuk alapot a sminknek,ezt bármilyen fekete alappal lehet,én fekete szemhéjpúdert használtam most hozzá,de használhatunk még hozzá szemceruzát, lehetőleg olyat ,ami könnyen satírozható,vagy zselés tust ,de azzal gyorsabban kell dolgozni,szóval felvittem a mozgószemhéjamra egy fekete színt, majd beledolgoztam egy sötét lila szemhéjpúdert,amit felvittem egészen a mélyítővonalig,ezt elsatíroztam egy selyemfényű fehér szemhéjpúderrel ami a szemöldökcsontomra is került kiemelőként.
Majd alul kihúztam a vízvonalamat egy fekete szemceruzával,aztán az alsó szempillatőbe felvittem ugyanazt a lila színt ami a szemhéjamra is került,spiráloztam, tusvonalat húztam,majd felragasztottam egy műszempillát és kész is voltam! Tényleg nagyon egyszerű kis smink,és nagyon mutatós.:)
Annyira imádom a lila színt! Nektek,hogy tetszik ez a smink?:) Ha szeretnétek bármilyen sminket látni a blogon,vagy bejegyzést,örülnék ha megírnátok hozzászólásban, mert sokat segítenétek vele.:) Előre is köszönöm! Puszi nektek!:)

14 megjegyzés:

Unknown on vasárnap, április 01, 2012 írta...

nagyon csinos

Unknown on vasárnap, április 01, 2012 írta...

Nagyon tetszik a sminked! Èrdekes szine van a szemednek;-) Nemsokára step by step lesz nálam is.

Clau nyuszka on vasárnap, április 01, 2012 írta...

Nagyon szépek a sminkjeid ügyi vagy!
Lenne egy kérdésem:miért van az hogy ha a szemhéjtussal húzok egy vonalat csípi a szemhéjam míg meg nem szárad?
Allergiás lennék rá?
Válaszod köszi

Victoria on vasárnap, április 01, 2012 írta...

Fanni: Köszönöm!:)
Maria: Köszönöm, és kíváncsian várom.;)
Clau nyuszka: Köszönöm szépen,örülök,hogy tetszenek a sminkeim! Szerintem igen,bár lehet,hogy csak arra tusra vagy allergiás nem? Vagy mindegyiknél ezt tapasztalod?

mrs__kovacs on vasárnap, április 01, 2012 írta...

Megint csodaszép lett... :]

Thündérke on vasárnap, április 01, 2012 írta...

lilaaa<3 imádom:)

Névtelen írta...

Lehetne egy olyan cikk,ami a tusvonalról szól :) Olyan szépen megcsinálod mindig,én meg tök béna vagyok,szívesen látnám,hogy csinálod!:)

Névtelen írta...

én is egyetértek az előttem hozzászólókhoz és engem is érdekelne egy tusos bejegyzés. :-)
olyan furcsa, mert nekem ezek a sminkek annyira bonyolultnak tűnnek, és te meg sitty-sutty,10 perc alatt megcsinálod, olyan ügyes vagy! *.*

Clau nyuszka on vasárnap, április 01, 2012 írta...

Szia
Mivel még csak most kezdtem el próbálgatni a smink tudományát ezért ez az első tusom.Majd akkor inkább veszek valamivel drágábbat talán azzal nem lesz gond.
Köszi a gyors választ :)

Makeupcakes on vasárnap, április 01, 2012 írta...

Olyan szep sminkeket keszitesz!:)

makorita on vasárnap, április 01, 2012 írta...

Gyönyörű! :-)

Victoria on hétfő, április 02, 2012 írta...

Köszönöm szépen csajok, örülök ,hogy tetszik nektek!Úgy terveztem,hogy tusvonal húzásról videót csinálok.:)

Viktória (shake it up) on hétfő, április 02, 2012 írta...

Nagyon szép, mint mindig! :)

Victoria on kedd, április 03, 2012 írta...

Köszi.:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates