2012. április 15., vasárnap

Fekete-fehér smink step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 5:23
Sziasztok lányok!:) Ma megint egy step by step-el készültem nektek.:)
Ezt a nagyon egyszerű fekete-fehér füstös sminket viseltem tegnap este, megszeretném nektek mutatni hogyan is készítettem el:
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat,majd egy fekete,jól satírozható szemceruzával megrajzoltam az alapot,ezt egy fekete szemhéjpúder,és egy satírozó ecset segítségével elmaszatoltam amennyire csak tudtam. A smink lényege,hogy a belső szemzugban,és a szem külső szélénél a legsötétebb, és befelé haladva egyre világosabb.
Aztán egy szürke szemhéjpúderrel elsatíroztam a széleket mindenhol,a mozgószemhéjam közepére pedig egy fehér szín került. Kihúztam alul-felül a vízvonalamat. Majd az alsó szempilláim tövébe,úgy mint a mozgó szemhéjamon, a belső szemzugnál,és a szem külső szélénél fekete szemhéjpúdert vittem fel, a szemem közepéhez pedig egy fehéret, és ezt elsatíroztam egy szürke szemhéjpúderrel.Aztán spiráloztam, és a mozgószemhéjam közepére,ahová a fehér szín került,felvittem egy kis Miss Rose ezüst csillámtust.
Ez lett a végeredmény.:) Bocsánat a gyenge minőségű képekért,de annyira sötét volt, és be volt borulva,hogy nem lehetett normális képet csinálni, vakuval meg nem szeretek fotózni.:( Nektek ,hogy tetszik ez a smink? 

12 megjegyzés:

Kriszta on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Nagyon szép, mint mindig :)

Eri Nails on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Gyönyörű..irigyellek még mindig! :)

Victoria on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Köszönöm lányok!:) cs.ery nincs miért irigyelni.:):O

Domaera on vasárnap, április 15, 2012 írta...

WOW! Szépségességes! :)

samelike on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Nagyon szép én is csak ismételni tudom magam. :)
Milyenek azok az ezüst csillámok? Én még sehol se láttam olyasmit, ilyen kis tégelyes? Piszkálja a fantáziámat.
Sajnos itt is esős borús idő van, elégé szomorú.

Victoria on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Fairy Floss: Köszönöm szépen!:)
sameline: Köszönöm, hát ilyen tusszerű az egész,tus ecsettel,ezeket szeretem a legjobban, mert nagyon tartósak,mindenképpen befogok szerezni belőle több színben is.Hát igen, itt is még mindig borongós az idő..:\

Unknown on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Epp ma kesziettem el hasonlo step by step-et. Nagyon jo lett a tied;-)

mrs__kovacs on vasárnap, április 15, 2012 írta...

megint nagyon szép, komolyan mondom, hogy kész vagyok Tőled... :]

Fannii - A beautyblog on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Hi! Just wanted to say that you're very talented and i love everything you do.
I've got a beautyblog too and you're inspire me very much!
// Fannii from SWE :)

PAncsi on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Egyszerűen gyönyörű!
Úgy szeretnék én is így tudni sminkelni, mint Te! :-)

Thündérke on vasárnap, április 15, 2012 írta...

Ismét gyönyörű :$

Victoria on hétfő, április 16, 2012 írta...

Jaj,nagyon aranyosak vagytok lányok, annyira örülök,hogy tetszik nektek!!:))
Fannii: Hi Fannii,thank you. I'm glad that you like my blog :)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates