2012. április 6., péntek

10 perces fekete füstös szem step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:00
Sziasztok lányok! Ma ismét egy step by step-et hoztam nektek.
Egy  nagyon egyszerű,10 perc alatt elkészíthető fekete füstös szemsminkkel készültem ma,amikor elkezdtem sminkelni ,ez volt az első smink amit megtanultam elkészíteni.Na,de jöjjön a step by step.:)
Első lépésként egy puha jól satírozható fekete szemceruzával megrajzoltam a szemsmink alapját,majd elsatíroztam egy ceruza ecsettel a széleit, a mozgó szemhéjamra egy fekete szemhéjpúder vittem fel,ezt szintén elsatíroztam egy középbarna színnel.
Aztán kihúztam a vízvonalamat,alul-felül, majd spiráloztam, és végül műszempillát ragasztottam. A lényeg a satírozásban rejlik.:)
Hát ilyen lett,nektek hogy tetszik?:)  Ti milyen gyakran csináltok füstös szemsminket?
Ja,és még valami,megszeretném nektek köszönni a több,mint 10.000 oldalmegjelenítést,és azt,hogy két hónap alatt már 102-en követitek a blogot! Nagyon örülök neki, és nem gondoltam volna,hogy ilyen hamar,ennyien leszünk.:)) Hamarosan egy kis meglepetéssel készülök nektek.;) Na,puszi csajok!:)

10 megjegyzés:

Viktória (shake it up) on péntek, április 06, 2012 írta...

Ezt csak magadnak köszönheted! :) Nagyon ügyes vagy!
Amúgy ez a smink nekem körülbelül egy órába telne! :D

Eszti on péntek, április 06, 2012 írta...

Gyönyörű! Nagyon ügyes vagy! Most találtam Rád, de fel is iratkozom Hozzád! ;-)
Eszti (beabeautifulmother.blogspot.com)

gréti on péntek, április 06, 2012 írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy, úristen!! *-*

Roni on péntek, április 06, 2012 írta...

wow:O eddig ez a sminked tetszik a legjobban, gyönyörű!

samelike on péntek, április 06, 2012 írta...

Ez nagyon komoly, nagyon jól is áll! Még mindig a te szemöldököd a legszebb! :)
Én nagyon ritkán csinálok sötét füstös szemeket, talán csak alkalmakra bulikra, ha nem sietek!

Adri on péntek, április 06, 2012 írta...

Baaaaszus de nagyon jóóóóó :) És külön szupi hogy egész arcos képet is csináltál... annyira-annyira szééép vagy :):) Amúgy én inkább csak buli sminknek használok füstöset..hátköznapokra nem nagyon merek ennyire erőset :)

Thündérke on péntek, április 06, 2012 írta...

Nagyon szép lett:) szeretem a füstös sminkeket,bár ritkán csinálok ilyen erőset, csak buliba, hétköznap hülyének néznének a suliban :D mert így is, szinte csak én sminkelek nap mint nap, ahogy elnézem a csop. társaimat :D .

Makeupcakes on péntek, április 06, 2012 írta...

Eszméletlenek a sminkjeid, de mindig ezt írom. :O

Victoria on szombat, április 07, 2012 írta...

Köszönöm lányok a kedves szavakat,örülök,hogy tetszik nektek.:)

mrs__kovacs on szombat, április 07, 2012 írta...

És már megint csodaszép, hihetetlen, hogy Nálad a 10 perces smink ez... :D

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates