2012. március 31., szombat

Szemöldök rutin

Bejegyezte: Victoria dátum: 3:04
Sziasztok lányok!Többen írtátok,hogy tetszik nektek a szemöldököm, és szeretnétek erről bejegyzést, szóval jöjjön a szemöldök rutinom.:)
Először is leszögezném,hogy én egyáltalán nem vagyok megelégedve a szemöldökömmel,éppen növesztő fázisban van,mert hát én is beleestem abba a hiába, amibe a lányok többsége, hogy első szemöldökszedésre nem kozmetikushoz mentem,hanem magamnak próbáltam megoldani a dolgot,mondanom sem kell,eléggé elcsesztem, főleg elől, nagyon túlszedtem,és sajnos azóta sem akar azon a bizonyos helyen visszanőni,pedig ez elég régen, 5 évvel ezelőtt volt,szóval 1-2 hónapja elkezdtem ricinus olajjal kenegetni, de nem fűztem hozzá túl sok reményt, mert a szempilláimnak nem igazán használt, de csalódnom kellett, mert már egész jól kezd visszanőni.Szóval ha nem vagytok megelégedve a szemöldökötökkel akkor nagyon ajánlom a ricinusolajat,csodákra képes!:) Na, de akkor jöjjön az én kis rutinom:
Én mindig úgy kezdem a szemöldökformázást,hogy korrektort rakok a szemöldökömre,mert úgy vettem észre,hogy így sokkal jobban tapadnak bele a színek, és szebb a végeredmény.
Ebből a korrektor palettából használom,a lilás korrektort, ami elvileg szemhéjalapozóként funkcionál,és valóban nagyon jól tapadnak bele a színek. Lehet,hogy  lesz róla teszt, mert nagyon imádom.:)
Ezt a két színt szoktam használni a szemöldökömhöz,az egyik egy artdeco szemöldökceruza , a másik pedig egy régi maybelline szemhéjpúder.
Én úgy szoktam,hogy a keretet kis pontozó mozdulatokkal megrajzolom szemöldökceruzával,majd egy ferde ecset segítségével kitöltöm a kis réseket.Aztán átfésülöm szemöldök fésűvel,és kész is.:)

Ja ,és még valami, tudom,hogy sokan megvagytok elégedve ezzel a szettel,és nem tudom,hogy én lettem-e rá allergiás,vagy mi történt,de hatalmas csalódás volt nekem.Először amikor megvettem tök jó minden, aztán 3 hónapos használat után azt vettem észre,hogy a szemöldökömnél a bőr elkezdett hámlani és viszketni,iszonyatosan kiszárította,aztán abba hagytam a használatát, és elmúlt ez kiszáradás, és a viszkető érzés,szóval egyértelműen ő volt a ludas.Volt még esetleg valaki aki hasonlót tapasztalt? 




19 megjegyzés:

Vick on szombat, március 31, 2012 írta...

Ugyanez a korrektorpalettám van! :D
Végre valaki, aki szintén szereti! :))

Victoria on szombat, március 31, 2012 írta...

Lehet nem szeretni?:O

Vick on szombat, március 31, 2012 írta...

Úgy tűnik lehet. :( Felvittem a krémmániára, és eléggé lehúzták, amit sztm abszolút nem érdemel.

Victoria on szombat, március 31, 2012 írta...

Igen azt néztem én is, de szerintem azok közül az emberek közül akik lehúzták ,a fele még ki sem próbálta...:D Mindenesetre én nagyon megvagyok vele elégedve, remek a fedése,és nagyon jól kihasználható kis paletta,elfogy tuti újra vásárolom!:)

Vick on szombat, március 31, 2012 írta...

Mindig ezt használom, szóval én is újraveszem majd. :)
Remélem nem vonják ki addig a forgalomból, mert jó bőséges adag, nem hamar fog elfogyni.

Victoria on szombat, március 31, 2012 írta...

Az biztos,lehet,hogy egy kicsit drágább,de bőven megéri a pénzét,mert nagyon sokáig elég.:)

mrs__kovacs on szombat, március 31, 2012 írta...

Nekem is az a bajom, hogy nagyon hiányos a szemöldököm eleje (mármint ugye az orromtól kiindulva eleje), bár soha nem szedtem ki annyira, legalábbis ott nem, és ez kiskorom óta nagyon zavar, mostanában kezdtem el azt is igazgatni, ésén is ricinust használok rá, meg a hajamra és a pilláimra is, és már 2-3 alkalom után, nem azt mondom, hogy sokkal, de szebb lett, és láthatóan szebb... bár a kívánt eredménytől még iszonyatmessze állok, talán el sem jutok odáig, de már így is jobb érzés... Meg amúgy az íve tetszik nagyon a szemöldöködnek, mindig az ilyenek tetszettek, és utáltam, hogy a sajátom ilyen kis satnya ívű, dehát mit lehet tenni, ezt dobta a gép.... :S

Victoria on szombat, március 31, 2012 írta...

Hát igen, az,hogy milyen formájú a szemöldökünk azt nem mi választjuk.:\Nekem,2-3 alkalom után semmi változás nem volt,így hogy körülbelül két hónapja használom rengeteget segített,szóval ne add fel és használni fog!:) Nagyon drukkolok!:)

Nóra on szombat, március 31, 2012 írta...

nagyon szép a szemöldököd és tényleges látványos az augusztusi képhez képest a változás :)

Victoria on szombat, március 31, 2012 írta...

Köszönöm Nóra.:)

Vikuc8 on szombat, március 31, 2012 írta...

Nekem szintén sokat segített a ricinus, rendszeres használat után nagyon szép eredményt lehet elérni, előtte is nagyon dús és hosszú szempilláimm voltak, de most! :D Mindig kérdezik, hogy valódi-e :)
Ilyen korrektor palettát hol lehet beszerezni? Érdekelne nagyon, esetleg teszt is lehetne majd róla a későbbiekben :)

Adri on szombat, március 31, 2012 írta...

Wow tök sokat nőtt a hajad :) Én használtam egy ideig a ricinusolajat a hajamra de olyan kényelmetlen volt fegumizott hajjal aludni :( és el lustálkodtam mindig a hajpakolást.... de lehet újra megpróbálkozok vele.
Amúgy én avonos szemöldök cerkát használok és igyekszem havonta kozmival festeni :D:D

Unknown on szombat, március 31, 2012 írta...

Köszi:)

makorita on szombat, március 31, 2012 írta...

Hasznos bejegyzés! :-) nekem a catrice all around korrektor palettája a kedvencem :-)

Victoria on szombat, március 31, 2012 írta...

Vikuc8: Irigyellek a hosszú pilláidért.:( Rendelni lehet,biztos ,hogy lesz róla még bejegyzés, meg erről a Sonya termékcsaládról, mert nagyon megvagyok velük elégedve.:)
Adri: Hát igen, nekem sincs mindig kedvem, és van amikor kimarad,de igyekszem betartani,hogy heti háromszor használjam legalább.:D
Purpleversusviolet: Köszönöm,még nem próbáltam azt a palettát,de sok jót hallottam róla.:)

Thündérke on szombat, március 31, 2012 írta...

Jajj el kellene kezdenem megnöveszteni a szemöldököm :) majd ha elvonulok a világ elől neki is látok a projektnek:D
Szép vagy <3 lehet, hogy már mondtam vagy is írtam :D

Victoria on szombat, március 31, 2012 írta...

Köszönöm szépen Thündérke,de te sem panaszkodhatsz.:P Sok sikert hozzá!:)

samelike on szombat, március 31, 2012 írta...

Nagyon jó kis bejegyzés volt, ezt a korrektor palettát én is megveszem majd és a ricinusolajat is ki szeretném próbálni! Nagyon jók a képek! Köszönöm!

Victoria on vasárnap, április 01, 2012 írta...

Én köszönöm.:))

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates