2012. április 5., csütörtök

Kék-ezüst Cut crease smink step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:04
Sziasztok lányok! Ma egy step by step bejegyzéssel készültem nektek.
 Régóta kiakartam próbálni ezt a párosítást,mert szerintem nagyon jól mutat együtt a kék,és az ezüst,de bevallom eddig mindkét színtől nagyon idegenkedtem,most viszont volt egy kis időm,és kipróbáltam,hogy áll nekem, azt kell,hogy mondjam most sem lopta be magát a szívembe.:( Kék szemen nagyon jól eltudom képzelni,de az én mogyoróbarna szememhez nem igazán mennek ezek a hideg színek.Na ,de jöjjön a step by step.:))
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat az artdeco szemhéjalapozójával,aztán egy fekete szemhéjpúder segítségével megrajzoltam a cut crease alapját, majd egy kék szemhéjpúderrel elsatíroztam,majd egy selyemfényű fehér színnel ezt is elsatíroztam,és felmentem vele egészen a szemöldökcsontomig.
A mozgószemhéjamra egy szürke szín került,majd egy szürke csillámtussal átmentem az egész mozgószemhéjamon,két rétegben.(Egy réteg nem volt elég,mint láthatjátok.) Aztán kihúztam alul a vízvonalamat fekete szemceruzával,az alsó szempilla tőbe szintén egy kék szemhéjpúdert vittem fel,majd spiráloztam,és végül műszempillát ragasztottam.
Ilyen lett.:) Nektek ,hogy tetszik ez a smink? Csináltatok már kék-ezüst sminket?:) Szeretnétek még valamilyen sminkről step by step-et?


3 megjegyzés:

mrs__kovacs on csütörtök, április 05, 2012 írta...

Szerintem megy a barna szemhez is, az ezüstöt eddig is szerettem, a kékbe pedig most bolondultam bele :]
Olyan könnyűnek tűnik amúgy képről, de tuti nem sikerülne... :D
És igen, jöhet még step by step :]

Thündérke on csütörtök, április 05, 2012 írta...

Nagyon szeretem a kék ezüst kombót:$ egy időbe rá voltam kattanva:D . Nagyon szép lett a sminked ismét :). Buli sminknek nagyon el tudom képzelni:$

Victoria on péntek, április 06, 2012 írta...

Köszi lányok!:))
Craptrash: Tényleg könnyű,és szerintem tuti menne csak gyakorlás kérdése.:D
Thündérke:Én is annak képzeltem el,de inkább maradok a jól bevált fekete füstösnél.:D

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates