2012. március 25., vasárnap

Szivárványos smink step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 5:48
Szerdán készítettem egy szivárványos sminket, és mivel írtátok,hogy szeretnétek belőle step by step-et ,elkészítettem.:)
Ez egy nagyon könnyen elkészíthető kis smink,és szerintem nagyon jól mutat.:) 
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat,majd felvittem egy fényes pezsgőszínű szemhéjpúdert,aztán összesatíroztam egy kis arannyal.
Majd egy barackszínű szemhéjpúdert vittem fel a mozgószemhéjamra ,és összesatíroztam egy kis rózsaszínnel,a külső V-be pedig  lila szemhéjpúder került. Aztán az egészet összesatíroztam egy fényes fehér színnel , és felmentem vele egészen a szemöldökcsontomig.Az alsó szempillasoromra  zöld és kék szemhéjpúder került.
Aztán következett a tusvonal,(az a kép amit a tusvonalhúzásról készítettem ,valahogy elveszett.:( ) Spiráloztam alul, majd műszempillát ragasztottam, és kész is voltam, körülbelül 10 perc alatt.

Na ennyi lett volna, holnap jövök a következő step by step-el.:) Puszi csajok!:)

7 megjegyzés:

Zsanett on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Gyönyörű lett :O

gréti on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Úr isten, te elképesztő sminkeket csinálsz!! *-* Nagyon ügyes vagy! *-*

Thündérke on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Annyira szép lett, és a műszempilla még jobban feldobja *-* szemöldökös bejegyzést nem szeretnél csinálni?:) Vagy már volt?:)

Velvet FizZ Blog on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Gyönyörű!

Eszti on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Gyönyörű ez a smink, és egyébként is nagyon ügyes vagy :) feliratkoztam a blogodra, csak így tovább :)

dyna on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Annyira gyönyörű a smink és olyan jól áll, nehéz szavakkal kifejezni. :)

Szívesen látnék időnként egész arcos fotót is, h ne csak a szép szemeid nézegethessük. ;)

Victoria on hétfő, március 26, 2012 írta...

Nagyon szépen köszönöm lányok,annyira örülök,hogy tetszik nektek!:)
Thündérke: Gondolkoztam már rajta, szerintem a héten lesz szemöldökös bejegyzés.:)
Dyna:Köszönöm.:) Napi sminkeknél lesz egész arcos fotó.:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates