2012. március 25., vasárnap

Kék füstös szem Miss Rose palettával

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:03
Sziasztok lányok! Még egy bejegyzéssel készültem mára.
Ezt a sminket tegnap este viseltem, és a nemrégiben vásárolt Miss Rose palettát használtam hozzá.Eddig kék szemhéjpúderem nem is igazán volt,mert sosem használtam,de most kedvet kaptam hozzá, és ez lett a végeredmény:
Nektek,hogy tetszik?:)  Megszeretném köszönni,hogy már ennyien feliratkoztatok a blogra, nagyon jól esik, nem gondoltam volna,hogy ilyen hamar ennyien leszünk.:) Egyébként létrehoztam egy Formspring profilt,ahol tudtok kérdezni tőlem,ha esetleg érdekelne titeket valami: http://www.formspring.me/Aloebeautyblog
Ha tetszett a bejegyzés, ne felejtsetek el feliratkozni,előre is köszönöm! Szép napot nektek.:)

5 megjegyzés:

Adri on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Naagyon széép :)) Bár engem zavarna az a pötty a szemem sarkában de egyébként nagyon csinos :)

n_norii. on vasárnap, március 25, 2012 írta...

egyszerűen gyönyörű *.*

Kriszta on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Nagyon szépen sminkelsz, csak ámultam a képek láttán. :) Én is feliratkoztam :)

suzie on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Úgy szeretem a sminkjeidet és a szemed formája és színe is olyan szép!!

Victoria on hétfő, március 26, 2012 írta...

Köszönöm lányok, nagyon aranyosak vagytok!:) Örülök ,hogy tetszik nektek!

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates