2012. március 24., szombat

Napi smink-barna füstös szem egy kis arannyal

Bejegyezte: Victoria dátum: 10:26
Sziasztok. Ma elég rohangálós napom volt,és még mindig az, szóval egy gyors bejegyzéssel készültem.
Ma ezt a sminket viseltem, a kedvenc barna szemhéjpúderemet használtam hozzá,amit Németországban vásároltam még decemberben, ami egy 132-es árnyalatú Kiko szemhéjpúder,szerintem ha legközelebb Németországban járok,(ami nem is lesz olyan sokára) biztos,hogy vásárolni fogok még Kiko szemhéjpúdereket,mert nagyon megvagyok velük elégedve.:)
Szemsminkhez használt termékek listája:
Artdeco szemhéjalapozó
Kiko szemhéjpúder 132
Sonya szemhéjpúder french vanillia
L'oreal super liner szemhéjtus
Avon szemceruza 02 brown
Avon super extend szempillaspirál
noname műszempilla
Artdeco műszempilla ragasztó

Holnap jövök step by step bejegyzésekkel.:) Nektek,hogy tetszik ez a smink?Szeretnétek erről is step by step-et,vagy esetleg smink videót?:)

5 megjegyzés:

mrs__kovacs on szombat, március 24, 2012 írta...

Tetszik, és jöhet erről is a step :]
Annyira gyönyörű a szemöldököd :$

Aviana Rahl on szombat, március 24, 2012 írta...

A szemed sminkelésre termett! Imádom!! :)

Unknown on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Nagyon szép! :)

n_norii. on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Nekem is van egy ilyen csillogós-barnás szemhéjpúderem, annyira szép színe van! Ez a smink gyönyörű! (:

Victoria on vasárnap, március 25, 2012 írta...

Köszi lányok, nagyon örülök,hogy tetszik nektek.(:

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates