2012. március 21., szerda

Szivárványos smink + Miss Rose haul

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:52
Sziasztok.:) Olyan szép napsütéses idő van, és eszembe jutott ,hogy régóta szerettem volna szivárványos sminket készíteni.
Elkészítettem,ez lett belőle.Eléggé elkapkodtam,és hát lehetne jobb is, de végül is tetszett a végeredmény.Nem tudom ,ti hogy vagytok vele,de ilyen szép időben annyira megjön a kedvem a színekhez.Egyébként mit szólnátok egy step by step-hez?:)
Szemsminkhez használt termékek:
Artdeco szemhéjalapozó
Sonya szemhéjpúder-132 french vanilla,153 Sunfire,131 Phantom
Maybelline szemhéjpúder
Essence Color & Shine-08 joyride to jupiter
L'oreal Super liner szemhéjtus
L'oreal Lash architect 4D szempillaspirál
Noname műszempilla
Artdeco műszempilla ragasztó
Ja ,és el ne felejtsem, ma sétáltam egy kicsit, (és tök véletlenül..:DD) betévedtem egy fodrászkellékes boltba, ahol a múltkor vásároltam Miss Rose szemhéjpúdereket,hogy kipróbáljam mit is tudnak, és nagyon beleszerettem, na mindegy ,és ott rengeteg Miss Rose cucc van,alapozóktól kezdve 100-as palettákig..Éppen jókor tértem be,mert leárazás volt (vagy kiárusítás nem tudom), és 290 ft-ba került rengeteg dolog,be is vásároltam ilyen pigmentszerű szemfestékeket,és körömlakkokat, voltak még alapozók és szempillaspirálok is, de azért olyan dolgokat nem vennék ilyen helyen..
Ez az egyik natúrabb jellegű paletta,sok hasonló árnyalat  van benne,de nekem nagyon tetszik,főleg ennyi pénzért..:D Vettem még egy rózsaszínest, egy kékest, egy szürkéset, és egy zöldes palettát,szóval tuti lesznek velük sminkek.:)
Ti használtok Miss Rose termékeket?:) Mi a véleményetek róluk? 



14 megjegyzés:

dyna on szerda, március 21, 2012 írta...

szépséges, mint mindig.
nagyon szép dolgokat készítesz, úgy szeretek ilyen lányok oldalára "járni". :)

Victoria on szerda, március 21, 2012 írta...

Köszönöm szépen,ez nagyon jól esik.:)

Nóra on szerda, március 21, 2012 írta...

nagyon nagyon tetszik :) jöhet step by step is! :)

a miss rose pedig egy csodamárka ;)

Victoria on szerda, március 21, 2012 írta...

Az biztos! Köszönöm szépen, lesz step by step.:)

Makeupcakes on szerda, március 21, 2012 írta...

Hát szeretnék ilyen kapkodós sminkeket készíteni.:)

mrs__kovacs on szerda, március 21, 2012 írta...

irigylem, ha ilyen a kapkodásod... :P
a steb py step jöhet!! :]

Thündérke on szerda, március 21, 2012 írta...

gyönyörűen sminkelsz :$ a szemöldöködet pedig irigylem:)

Unknown on szerda, március 21, 2012 írta...

Elkapkodtad? :O Hát ha én elkapkodom a sminkelést, akkor egy folt van a szemem körül :D Nagyon ügyes és szép munka. ^^
By:
http://sorasbeautydream.blogspot.com/

Victoria on szerda, március 21, 2012 írta...

De aranyosak vagytok csajok,köszönöm szépen! Lesz belőle step by step!:)

Kriszti on szerda, március 21, 2012 írta...

Most találtam rád, először el sem akartam hinni, hogy te csinálod ezeket a sminkeket :O GYönyörűek, főleg ez :)

Lela on csütörtök, március 22, 2012 írta...

Két eshetőség áll fönn:
a) profi sminkes vagy
b) nagyon jó a kézügyességed és önmagad fejlesztetted

ha b) akkor útálhatlak? :D
csak viccelek :)

Victoria on csütörtök, március 22, 2012 írta...

Kriszti: Köszönöm szépen! :)
Lela: utálhatsz.:P Bár nincs miért, mert bőven van még mit tanulnom.:)

makorita on kedd, március 27, 2012 írta...

Nagyon tetszik a sminked! :)
Merre van ez a fodrászkellékes? :)

Victoria on szerda, március 28, 2012 írta...

Köszi.:) Miskolc Városház tér.:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates