2012. március 20., kedd

Lila smink egy kis extrával

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:14
Sziasztok lányok.Ma egy kicsit extrémebb lilás sminket készítettem,amit egy kis arannyal dobtam fel a belső szemzugban.
Régóta kiakartam próbálni ezt a párosítást ,de eddig valahogy nem sikerült, szilveszterkor volt egy próbálkozásom,de az nem igazán tetszett,még mindig itthon fekszem betegen,és ma volt időm kísérletezgetni é s ez lett belőle:
Szem sminkhez használt termékek:
Artdeco szemhéjalapozó
Miss Rose szemhéjpúder
Miss Rose csillámtus
L'oreal Super liner szemhéjtus
L'oreal Lash architect 4D szempillaspirál
Noname műszempilla
Artdeco műszempilla ragasztó

Nektek hogy tetszik a végeredmény?Szeretnétek belőle step by step-et?


12 megjegyzés:

Zsanett on kedd, március 20, 2012 írta...

Nagyon gyönyörű lett. ÉS mindezt Miss Rose cuccokkal? :O:O:O Venni fogok ilyen tust:)

Victoria on kedd, március 20, 2012 írta...

Köszi.:) Igen ,imádom őket,csak már fogyóban van,szóval nekem is be kell szereznem újakat.:)

Nóra on kedd, március 20, 2012 írta...

aww,csodás! :)

Lela on kedd, március 20, 2012 írta...

Nagyon szép mint mindig!

Unknown on kedd, március 20, 2012 írta...

Nem hiszem el h Miss Roset használtál hozzá. :O olyan gyönyörű.... Muszáj lesz vennem ezt azt tőlük:$
By:
http://sorasbeautydream.blogspot.com/

Niki | www.nizzka.com on kedd, március 20, 2012 írta...

Nagyon széép! :)

Victoria on kedd, március 20, 2012 írta...

Pedig Miss Rose-t használtam.:)Köszönöm lányok! :)

Adri on kedd, március 20, 2012 írta...

Gyönyörűséges :) Én szeretnék step by step-et :)

Makeupcakes on kedd, március 20, 2012 írta...

Én is szeretné step by stepet, nagyon szépek a sminkjeid!:)

Victoria on kedd, március 20, 2012 írta...

Köszönöm lányok.:$ Akkor mindenképpen lesz step by step!:)

Gabriella on szerda, március 21, 2012 írta...

eszméletlen gyönyörűek a sminkjeid =)

Victoria on szerda, március 21, 2012 írta...

Köszi!:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates