2012. március 23., péntek

Fekete füstös szem strasszokkal

Bejegyezte: Victoria dátum: 9:00
Sziasztok lányok! Ma egy klasszikus szürke-fekete füstös szemet készítettem el.
Négy hónappal ezelőtt,mikor komolyabban elkezdett érdekelni a sminkelés, akkor ez volt az első smink amivel próbálkoztam.Hát mondanom sem kell,több-kevesebb sikerrel..:D Azóta se nagyon lett a szívem csücske, ritkán szoktam így kisminkelni magamat, mert szerintem nem áll jól nekem.Mostanában viszont rákattantam a strasszokra, és kiakartam próbálni,hogy  mutat ez az egyszerű kis füstös szem strasszokkal feldobva,és nekem nagyon tetszik a végeredmény.:)
Szemsminkhez használt termékek listája:
Artdeco szemhéjalapozó
Sonya szemhéjpúder-145 Sterling,151 Glocier Ice
Essence mono szemhéjpúder-04 Black Goddness
Essence long lasting szemceruza-01 Black fever
L'oreal super liner szemhéjtus
L'oreal Lash architect  4D szempillaspirál
noname műszempilla
Essence műszempilla ragasztó

Nektek ,hogy tetszik? Szeretnétek esetleg ,ebből is step by step-et?:) 
Szép napot lányok.:)

10 megjegyzés:

Ani smink és köröm on péntek, március 23, 2012 írta...

Gyönyörű!

mrs__kovacs on péntek, március 23, 2012 írta...

Már megint gyönyörű... :]
és én szeretnék step by stepet :$

Petra világa on péntek, március 23, 2012 írta...

Gyönyörűek a munkáid, úristen :)

Victoria on szombat, március 24, 2012 írta...

Köszönöm lányok,örülök,hogy tetszik nektek!:)

Thündérke on szombat, március 24, 2012 írta...

ez mostanában a kedvencem :$ olyan szép <3

Victoria on szombat, március 24, 2012 írta...

Juj,köszönöm szépen.:$

Nóra on hétfő, március 26, 2012 írta...

omg,ez csodaszép!! :)

Victoria on kedd, március 27, 2012 írta...

Köszi.:$

ƒanni on szombat, március 31, 2012 írta...

Nemrég találtam rá a blogodra és nagyon tetszik, alig várom már a többi step by steppet :) így tovább!

Victoria on hétfő, április 02, 2012 írta...

Köszönöm,örülök,hogy rám találtál.:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates