2012. március 29., csütörtök

Smink barna szemhez step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:41
Sziasztok lányok! Ma egy step by step bejegyzéssel készültem nektek.
Leginkább olyan színeket próbáltam használni a mai sminkemhez, amik általában jól állnak a barna szemhez,és kiemelik a melegségét..A barna szemnek rengeteg árnyalata lehet, nekem ilyen fura mogyoróbarna színű a szemem, és ha kiakarom emelni ,általában barna, lila,fekete és zöld szemhéjpúderért nyúlok.Persze az sem mindegy,hogy milyen árnyalatúak ezek a színek, például nekem szerintem jól állnak a sötét, szilvás-lila árnyalatú szemhéjpúderek,de a rózsaszínes lilás árnyalatúak szörnyen néznek ki rajtam, és fáradttá teszik a tekintetemet.Szóval ki kell kísérletezni,hogy kinek milyen színből , milyen árnyalatok állnak jól. Na akkor jöjjön a step by step.:)
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat az artdeco szemhéjalapozójával, majd felvittem egy csillámos fekete essence szemhéjpúdert a mozgószemhéjamra, a széleket egy csokoládébarna Kiko szemhéjpúderrel elsatíroztam.
Majd alul kihúztam a vízvonalamat fekete szemceruzával,az alsó szempillatőbe pedig egy sötét lila szemhéjpúder került.,aztán felvittem a mozgószemhéjamra ahová a fekete szemhéjpúder került egy csillámos  zöld essence szemhéjpúdert. Sajnos ez a második képen nem igazán látszik, de teszek be róla képet,hogy körülbelül,hogy nézett ki ez a zöld szemhéjpúder fekete alapon. Aztán jött a szokásos spirálozás,tusvonal húzás és műszempilla ragasztás,és a végeredmény:
Muszáj volt feldobnom egy kis zöld csillámtussal ,szerintem sokat dob a végeredményen.:) Sajnos képeken nem igazán jönnek át a színek, de élőben ennél sokkal jobban mutatott.:(
Na valami ilyesmi szín volt, bár ennél is egy picit sötétebb..:D Na mindegy..

Nektek ,hogy tetszik ez a smink? Legyen még hasonló bejegyzés? Barna szeműek, ti általában milyen színnel sminkeltek?:)


12 megjegyzés:

Unknown on csütörtök, március 29, 2012 írta...

Annyira szép. :O
Hasonlót csináltam ma magamnak, csak világosabb színekkel. :) És persze nem lett ennyire szép. ^^
By:
http://sorasbeautydream.blogspot.com/

Névtelen írta...

Jaaaj csodálatos sminkeket csinálsz,gratulálok!:) Egy szemöldökös bejegyzést nem csinálnál ? :) Kiváncsi lennék,hogyan készíted el a sajátodat :)

Unknown on csütörtök, március 29, 2012 írta...

nekem nagyon tetszik..és csatlakozom én is szívesen látnék egy szemöldökös bejegyzést! :3

mrs__kovacs on csütörtök, március 29, 2012 írta...

csodaszép, bár itt tartanék már én is... :(
Amúgy én szinte bármilyen színt használok, már amikor épp nincs "semlegesszínthasználok"-időszakom :D
Igaz nekem olyan zöldes-barnás meghatározhatatlan színű a szemem

Jessie on csütörtök, március 29, 2012 írta...

Ó, nem hiszem el, hogy lehetsz ilyen ügyes! :D Irigyellek! :)))

dyna on péntek, március 30, 2012 írta...

csuda-csua szép lett a tegnap smink is. :)
ez a fekete csillámos szemhéjpúder nekem is meg van, jó, h eszembe juttattad. ;)
sminkelj nekünk sokat! ;)

Kriszta on péntek, március 30, 2012 írta...

Én mostanában rákaptam a türkizes színekre :) Nagyon szép lett :)
Nagyon szép ez a lila, milyen márkájú?

Thündérke on péntek, március 30, 2012 írta...

nagyon szép lett :) A lila szín alul a kedvencem <3

Névtelen írta...

Olyan szép szemed van!:) A smink is nagyon tetszik :))

Victoria on szombat, március 31, 2012 írta...

Nagyon aranyosak vagytok lányok,nagyon szépen köszönöm!:):)Annyira örülök,hogy tetszik nektek!:))
Ma csináltam pont egy szemöldökös bejegyzést.
Kriszta: a lila a maybelline purple drama palettából való.:)

suzie on péntek, április 06, 2012 írta...

Nézd csak! http://listagr.am/pic/157916461640111294

Victoria on szombat, április 07, 2012 írta...

Úristen,ez nem semmi!:O Köszi,hogy belinkelted!:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates