2012. március 28., szerda

Cheryl Cole smink inspiráció

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:04
Sziasztok lányok! Ma egy gyors bejegyzéssel készültem.
Cheryl Cole Parachute című videóklipjében ezt a sminket viselte, és nagyon megtetszett .Megpróbáltam elkészíteni,több-kevesebb sikerrel. Lehetne jobb is, főleg,hogy fekete strasszokat sehol sem találtam,szóval egy picit máshogy oldottam meg a dolgot. Ilyen lett:
Szemsminkhez használt termékek listája:
Artdeco szemhéjalapozó
Artdeco soft eyeliner waterproof-10
Essence mono szemhéjpúder-black gooddess
Kiko szemhéjpúder-132
L'oreal Lash architect 4D szempillaspirál
Essence műszempilla
Artdeco műszempilla ragasztó

Nektek,hogy tetszik ez a smink?:) Ja, és még valami, létrehoztam egy facebook-os oldalt a blognak,arra gondoltam ha esetleg lenne valami sminkes kérésetek,hogy milyen sminket látnátok szívesen a blogon, akkor itt leírhatnátok, ezen a linken elérhető az oldal : https://www.facebook.com/pages/Aloebeautyblog/381383431890525
Szép napot csajok!:)

9 megjegyzés:

Unknown on szerda, március 28, 2012 írta...

Szép kivetelezés! De ahogy te is irtad, fekete strasszokkal jobb lett volna;-) Kuldok neked, ha akarod...:-)

Jessie on szerda, március 28, 2012 írta...

Annyira ügyes vagy :))

Yvett on szerda, március 28, 2012 írta...

Wow!!:)Ez nem semmi,nagyon különleges,és szuper csajos *.*
Nagyon tetszik!
Valami alkalomra viselted?
Xoxo:Yvett
www.divat-mania.blogspot.com

Nóra on szerda, március 28, 2012 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nóra on szerda, március 28, 2012 írta...

én is csináltam pár hónapja egy hasonlót,de a tiéd sokkkkal jobb lett! :)

Unknown on szerda, március 28, 2012 írta...

dögös smink:) tetszik a blogod ..fel i iratkoztam rá :3

Adri on szerda, március 28, 2012 írta...

Dejóóóóóó :) Nagyon szép lett :)

paphu on csütörtök, március 29, 2012 írta...

tök jól néz ki, ügyi vagy! :) bár nem lehetett túl kellemes viselet :->

Victoria on csütörtök, március 29, 2012 írta...

Köszönöm lányok,aranyosak vagytok, örülök,hogy tetszik nektek!:)
Maria: Köszönöm, van itthon fekete strasszom csak nem találtam, de már megoldottam a problémát!:D
Yvett: Nem,dehogyis,csak úgy kíváncsiságból készítettem el.:)
Paphu: Valóban nem volt túl kellemes..:D Alig jött le a ragasztó a szemhéjamról..:S

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates