2012. március 6., kedd

Leopárd mintás smink

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:37
Tudom , már csináltam egy ilyen sminket,régebben,de az annyira nem tetszett,szóval gondoltam ha most nincs más dolgom mint betegen itthon feküdni, elkészítem még egyszer,hátha most jobban fog sikerülni.
Hát, ilyen lett, szerintem egy fokkal jobb mint a múltkori.:)
(Egyébként az egyik képen,azért van,hogy van rajtam műszempilla még a másikon nincs, mert nem tudtam eldönteni,hogy műszempillával,vagy anélkül jobb..:D)
Ha tetszett a bejegyzés iratkozzatok fel,előre is köszönöm. szép napot nektek.:)

5 megjegyzés:

Aviana Rahl on kedd, március 06, 2012 írta...

Milyen alapot használtál?

Victoria on kedd, március 06, 2012 írta...

Mármint szemhéjalapra gondolsz?:) Ha arra,akkor artdeco szemhéjalapot.

Zsanett on kedd, március 06, 2012 írta...

Uhhh ez nagyon király :O Sok pepecs munka? :)

Victoria on kedd, március 06, 2012 írta...

Köszi:) 15perc alatt meg volt,szóval nem igazán.:o

Aviana Rahl on szerda, március 07, 2012 írta...

Köszi :P

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates