2012. március 8., csütörtök

Artdeco szemhéjalapozó teszt

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:18
Sziasztok csajok!:) Ma az Artdeco szemhéjalapozóról szeretnék egy tesztet írni.
Körülbelül két hete használom napi rendszerességgel, ez az első szemhéjalapozóm,szóval nincs viszonyítási alapom,de alapvetően nagyon megvagyok vele elégedve,eddig én sem nagyon értettem minek nekem ilyen..de ahogy elkezdtem használni, már nem tudom elképzelni, hogy eddig,hogy élhettem nélküle.Először megijedtem, mert nagyon pici volt,és amúgy fura de engem nem zavar az illata, mások szerint kifejezetten büdös,de szerintem nem, picit olyan férfias tényleg,de nem olyan durva mint amiről eddig olvastam.Ahogy a képen is látszik vannak benne apró csillámok,de szemre kenve ,szerintem már egyáltalán nem látszik semmi belőle.A legfontosabb pedig,hogy mintha az összes szemhéjpúderemet újjá varázsolta volna, a tartósságról meg nem is beszélve.:D De inkább megmutatom miről is beszélek:
Az első összehasonlítás a Maybelline eye studio palettámmal készült,amiről láthattatok már nálam tesztet, elég gyenge alap nélkül főleg a fehér és a rózsaszín,de alappal csodaszép színeket lehet belőle elővarázsolni.
A második összehasonlítás pedig az Essence sun club palettával készült,amiről szintén láthattatok már nálam tesztet..:D Egyébként felül alap nélkül,alul artdeco alappal ,bár szerintem ez úgyis látszik.:P Szerintem elég sok különbség van a két kép között.Szóval én nagyon megvagyok vele elégedve, és csak ajánlani tudom, bár ha elfogy, vagy esetleg beszáradna,szerintem más szemhéjalapot fogok kipróbálni,de tényleg csak a kíváncsiság miatt, mert rosszat nem tudok róla egyenlőre mondani.:) Jaj,és majdnem elfelejtettem..boldog nőnapot csajok! Sok-sok ajándékkal!;) 
Ti milyen szemhéjalapozót használtok?:) Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel,előre is köszönöm. Szép napot nektek.:)

0 megjegyzés:

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates