2012. március 6., kedd

Leopárd mintás köröm

Bejegyezte: Victoria dátum: 5:36
Sziasztok csajok.:)  A pénteki bejegyzésemben írtam egy barack színű noname lakkról ,ha még emlékeztek rá, írtam,hogy megmutatom milyen tartós, na hát már ötödik napja van lassan a körmömön,és semmi baja.
Mivel már,eléggé meguntam, gondoltam feldobom valamivel,de nem igazán volt ötletem,ezen az oldalon találtam egy inspiráló képet,(egyébként elképesztően tehetséges ez a lány mindenképpen nézzétek meg..:o),na szóval a végeredmény ilyen lett:
Nektek,hogy tetszik?:) Ha tetszett a bejegyzés iratkozzatok fel, előre is köszönöm, sok puszi nektek.:)

3 megjegyzés:

Enci on kedd, március 06, 2012 írta...

Nagyon szép lett :)

Nóra on kedd, március 06, 2012 írta...

nagyon jól néz ki,nekem is kell ilyen tartós lakk ! :)

Victoria on kedd, március 06, 2012 írta...

Köszi,ajánlom akkor ezt a lakkot.:P

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates