2012. február 28., kedd

Tavaszi katicás körmök

Bejegyezte: Victoria dátum: 4:57
Sziasztok lányok.:)Mivel csütörtök óta, nem kopott le egyáltalán a Lora lakkom,és már kicsit meguntam úgy gondoltam feldobom valami kis díszítéssel, mivel lassan itt a tavasz ,( bár sajnos ma megint szörnyű idő volt..) gondoltam ideje kipróbálni a katicabogaras körömdíszítést. Régóta szerettem volna megcsinálni, de valahogy sosem jutottam el odáig.:)
Hát ilyen lett.. Lehetne jobb is ,de nekem tetszik.Tiszta tavaszi hangulatom lesz ha a körmeimre nézek.:)
Bár nem sikerült jó képet csinálni,azért remélem látszik a lényeg.:)Végezetül pedig egy idézettel zárnám a bejegyzést: "Légy azokkal, akiket szeretsz. Ne várj mesébe illő csodákra, helyette inkább vedd észre azt, ami az orrod előtt van! A boldogság benned van, az igazi csodák pedig körülötted. Élvezd a tavaszt, élvezd a dalokat, a színeket, az ízeket. Talán nem jön el a holnap, éppen ezért kell olyanná tennünk ezt a napot, amilyenné az utolsó napunkat tennénk itt a földön. Az életünk kincs. A legnagyobb! Ne rontsuk el azzal, hogy túl későn ébredünk rá minderre. Ha csak egy percre is megállsz és elgondolkozol mindezeken, akkor már nem volt hiába."
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel, előre is köszönöm. Szép napot lányok.:)

5 megjegyzés:

Nóra on kedd, február 28, 2012 írta...

de aranyos! :)

hajnal on kedd, február 28, 2012 írta...

nagyon szép :)

Zsanett on kedd, február 28, 2012 írta...

hát ez nagyon cuki :D

Victoria on szerda, február 29, 2012 írta...

Köszönöm lányok.*-*

Aviana Rahl on csütörtök, március 01, 2012 írta...

Ohh, ez nagyon szép!! :)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates