2012. január 16., hétfő

Kiko szemhéjpúder teszt

Bejegyezte: Victoria dátum: 5:03
Sziasztok! A mai posztban két szemhéjpúder tesztet hoztam nektek. A Kiko olasz sminkmárka,sajnos Magyarországon nem kapható,de Olaszországban ,Franciaországban, Angliában és Németországban beszerezhető. Én Németországban vásároltam őket,elég kedvező  áron 3€ volt darabjuk,5€ helyett.Szerintem valami karácsonyi kiárusítás lehetett,nagyon sok minden le volt értékelve,leginkább a szájfények és a szemhéjpúderek.Annyira szép kis rendezett bolt, és olyan különleges színek voltak ,és hát nézelődtem volna ott még órákig,de hát férfiakkal nézelődni?! :D egy szóval : lehetetlen.. Tehát két szemhéjpúdert választottam a nagy sietségben mindkettő selyemfényű ,kicsit krémes ,nagyon pigmentált színek.

Az egyik egy kicsit rózsaszínbe hajló, nagyon fényes bézs szín. 141-es árnyalat.
A másik pedig egy nagyon szép barna szín apró arany csilámokkal .132-es árnyalat.

A mintákat alappal készítettem.

Sajnos este fotóztam, és ahogy elnézem a képeket semmi nem jön át a színekből,élőben ennél sokkal különlegesebb színek .:(

 Ti ismeritek ezt a márkát? Megvagytok elégedve a termékeikkel?

0 megjegyzés:

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates