2012. január 17., kedd

Artdeco Vízálló szemkontúrceruza teszt

Bejegyezte: Victoria dátum: 12:33
Szép estét lányok!Egy új szerzeményről szeretnék írni ma este.
Az artdeco honlapján ezt írják róla:  VÍZÁLLÓ SZEMKONTÚRCERUZA - SOFT EYELINER WATERPROOF (2210)
Puha, krémes textúrájú, extra tartós E-vitamint tartalmazó vízálló szemkontúrceruza, mellyel könnyen és pontosan lehet szemkontúrt rajzolni. Könnyedén satírozható, magas pigmenttartalmú, víz- és dörzsölésálló.
Nekem 15-ös dark hazelnut árnyalat van meg.
Elég jól hangzik így leírás alapján,főleg nekem aki képes bármit levarázsolni a nap végére az arcáról.:D
Kipróbáltam ezt a "víz és dörzsölésállóságát". Akkor hát jöjjenek a képek:
A második képen,dörzsölés és lemosás után látható. Szerintem elég jó kis termék. Én nagyon megvagyok  elégedve a tartósságával,meg mondjuk az artdeco termékekkel úgy általában.:D

Ti megvagytok elégedve az artdeco termékeivel?

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates