2012. január 16., hétfő

Ez lesz az elsö..

Bejegyezte: Victoria dátum: 2:45
bejegyzés.:D Sziasztok! Régóta olvasok már beauty blogokat,de csak most jutottam el odáig ,hogy végre sikerült erőt vennem magamon,és létrehoztam egy sajátot.
A blogot igazából gyakorlás céljából hoztam létre,úgy három hónapja kezdtem el magam sminkelni (eddig megvoltam az én kis szempillaspirál fekete szemcerka párosításomnál.Szívesen fogadnék építő jelegű kritikákat is, kíváncsi vagyok mi az amit jól csinálok és mi az amit nem.
Na tehát a lényeg az ,hogy a blogon tervezek teszteket,sminkes bejegyzéseket,videókat és hajformázással kapcsolatos posztok is lesznek remélhetőleg. Remélem elfogja nyerni a tetszéseteket.:)

0 megjegyzés:

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates