2012. május 7., hétfő

Díjakat kaptam.:)

Bejegyezte: Victoria dátum: 4:35
Sziasztok csajok! Először is bocsánat az eltűnésemért,csináltam előre bejegyzéseket, de valamiért a blogger nem mentette el, és nem tudtam kiposztolni. Most értem haza, hulla fáradt vagyok, de ezt a bejegyzést még megszerettem volna írni ma.:)
Nagyon megörültem mikor hazaértem, mert nem régóta írom a blogom, és máris megkaptam a blog első két díját,mégpedig 7 bloggerinától.:O Az első díj amit kaptam a Liebster Blog díj,és akiktől kaptam: cs.ery, Enenga,Smink és Más, purpleversusviolet,Nicica,Adryenn Beauty,Craptrash .Nagyon köszönöm nektek lányok, nagyon aranyosak vagytok!:)))

Szabályok:
  • Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van, és add át a díjat. 
  • Köszönd meg a díjat annak,akitől kaptad.  
  • Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.  
  • Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.
Én most nem adnám senkinek tovább ezt a díjat,mert szerintem már majdnem mindenki megkapta,és kiposztolta a blogjára.:)


5 dolog amit eddig nem tudtatok rólam:
    • Mindenki meglepődik mikor megtudja rólam,hogy fiatal korom ellenére ( 18 éves vagyok) 1,5 éve menyasszony vagyok.:)
    • Soha életemben nem fogyókúráztam,sőt folyamatosan hízókúrán vagyok, mert elég vékony vagyok.
    • Imádom a magyar kajákat,de tényleg oda vagyok a zsíros ételekért, viszont a tengeri dolgoktól hányingerem van.
    • Elég sokat szoktam utazni.
    • Magántanuló vagyok már 3 éve, suliba csak vizsgázni járok be.
A másik díjat 4 bloggerínától kaptam.Köszönöm nekik még egyszer: Phoenix,Panka,Tükröm Tükröm ,Heli.

Szabályok:
 Köszönd meg neki, és linkeld be azt, akitől kaptad.
Írj magadról 7 dolgot.
Add tovább a díjat 15 bloggernek.

Ahogy az előző díjat, ezt sem adom át senkinek, az okok ugyanazok.:)

7 dolog rólam:
  • Imádom az állatokat, a kutyától a teknősbékáig minden jöhet.:))
  • Nem bírom a tömeget,szabályosan elkezd remegni a kezem,és nem kapok levegőt  a tömegben.
  • Gyorsan felkapom a vizet bármin,de amilyen hamar ideges leszek,olyan hamar le is nyugszom.:))
  • Nicolas Cage és Leonardo DiCaprio a kedvenc színészeim. A kapj el ha tudsz, és az Ál/Arc az egyik kedvenc filmem tőlük.
  • Nagyon szeretek rajzolni.:)
  • Imádom az animációs meséket, a Shrek ,és a Némó az örök kedvenc.:D
  • Az eper a kedvenc gyümölcsöm,bármennyit képes vagyok megenni belőle.:)
Még egyszer nagyon köszönöm mind a 11 lánynak a díjat!:)) 

2 megjegyzés:

Eri Nails on hétfő, május 07, 2012 írta...

Dejó, én is meglepődtem, hogy menyasszony vagy!: D Ez tök jó :))
Egyébként örülök, hogy örülsz a díjnak! :) Szívesen:)

Victoria on szerda, május 09, 2012 írta...

Mindenki meglepődik,és én köszönöm.:)))

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates