2012. április 27., péntek

Lila smink Lora szemhéjpúderrel

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:42
Sziasztok lányok! Ma egy lilás sminket hoztam nektek.
Ezt a sminket egy régi Lora szemhéjpúderpalettával készítettem el, amit már nagyon régen nem használtam, de most valahogy újra előkerült. Vegyes érzelmeim vannak a Lora szemhéjpúderekkel,mert nagyon pigmentáltak, és nagyon jó árban vannak, de nekem az illatuk ( vagy inkább szaguk) egyáltalán nem tetszik, illetve, én nagyon szeretem a fényes szemhéjpúdereket,de ez már nekem is túl sok..:D
A mintákat alap nélkül,napfényben készítettem. A mai sminkhez az első két színt használtam, illetve egy Miss Rose ezüst csillámtust.:)
Szemsminkhez használt termékek listája:
Artdeco szemhéjalapozó
Lora szemhéjpúder paletta
Miss Rose csillámtus-Ezüst
L'oreal super liner szemhéjtus
L'oreal  lash architect 4d szempillaspirál
Artdeco műszempilla ragasztó
Essence műszempilla

Nektek,hogy tetszik ez a smink? Szeretitek a Lora szemhéjpúdereket? 

18 megjegyzés:

Kriszta on péntek, április 27, 2012 írta...

Nekem Lorától egy pirosítóm van, de annak is elég erőteljes szaga van. :S

Victoria on péntek, április 27, 2012 írta...

Ilyen kis pirosítógyöngyök?:) Mert akkor tudom melyikre gondolsz, nekem azóta is itt porosodik a szekrényemben mióta megvettem, ráadásul ilyen nagyon erős rózsaszín színe van, és lehetetlen úgy felvinni,hogy ne legyen az embernek vele bohóc feje..:S

mrs__kovacs on péntek, április 27, 2012 írta...

szemhéjpúderem nincs még, de majd szeretnék :P
tetszik maga a smink, bár nekem (leginkább a csillogás miatt talán) ez már inkább alkalmi lenne :]

Victoria on péntek, április 27, 2012 írta...

Köszi, bár én sem viselném hétköznapokra, kicsit furán is néznének rám szerintem.:DD

Thündérke on péntek, április 27, 2012 írta...

Nekem nincs Lora szemhéjpúderem, és szerintem nem is lesz:D nem fognak meg valamiért :(. Csak pár lakkom van a márkától, azokat szeretem :)
A smink gyönyörű lett ismét <3

ArtLook4U on péntek, április 27, 2012 írta...

I love your eyeliner, you are so precise! And blending...mmmm....

I would love to see you around my "makeup world" in your free time ;)

enenga on hétfő, április 30, 2012 írta...

Szia,van nálam egy díjad,kérlek vedd át!

Eri Nails on péntek, május 04, 2012 írta...

Szia! :) Tőlem is kaptál egy díjat, mivel szeretem az oldalad, és a sminkeket, amiket csinálsz!: )
http://sparkling-nails.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

Adryenn on szombat, május 05, 2012 írta...

Szia!
Díjat kaptál tőlem is :)

PAncsi on szombat, május 05, 2012 írta...

És Tőlem is kaptál egy díjat :-))

http://pancsipipereasztala.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

Ápold okosabban.. on szombat, május 05, 2012 írta...

Úgy látom nálad is díjeső van:-)
Tőlem is kaptál egy díjat! Így tovább!

http://sminkesmas.blogspot.com/2012/05/tavaszi-dijesoaztaaaaa-liebster-blog.html

makorita on szombat, május 05, 2012 írta...

Szia! :))

Kaptál tőlem egy díjat! ;)

Check it out:

http://purpleversusviolet.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

Névtelen írta...

Szia!
Tőlem is kaptál:)
http://tukromtukrom.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

phoenix on vasárnap, május 06, 2012 írta...

Tőlem is kaptál díjat :)
http://biablogol.blogspot.com/2012/05/ujabb-dijat-kaptam.html

Névtelen írta...

Díjat kaptál! :)
http://nicicaa.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

Panka on vasárnap, május 06, 2012 írta...

szia :) kaptál tőlem egy díjat, nézz be:)
http://pankakormok.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

Victoria on hétfő, május 07, 2012 írta...

Húha,köszi mindenkinek lányok!:O

Névtelen írta...

Köszönjük, hogy az őszinte kísérlet beszélni erről a www.aloebeautyblog.com. Úgy érzem, nagyon erős róla, és szeretnék tovább. Ha ez rendben, ahogy elérni extra nagy bölcsességet is bánja, beleértve a további cikkeket egy ehhez hasonló további információra? Ez lesz rendkívül hasznos és segítőkész nekem és a barátaimnak.

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates