2012. február 22., szerda

Lila füstös szem maybelline palettával

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:02
Már egy hónapja körülbelül írtam a Maybelline eye studio palettámról,de akkor nem tudtam megmutatni nektek milyen gyönyörű színek vannak benne,ezért gondoltam készítek vele egy sminket,és újra írom a bejegyzést.:)
A paletta a purple drama nevet viseli, és gyönyörű selyemfényű,nagyon szépen pigmentált színek találhatóak benne.Amikor először használtam nem igazán voltam vele megelégedve,lehullott az egész a szemem alá, képtelenség volt úgy felvinni,hogy ne legyen tiszta csillám az arcom..aztán kiderült ,hogy az ecsetem volt a hibás.:D 
Tavasszal egészen biztosan sokat fogom használni.:)
Nektek megvan ez a paletta?:) Mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés:

Nóra on szerda, február 22, 2012 írta...

nagyon tetszik :)

Victoria on szerda, február 22, 2012 írta...

köszönöm.:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates