2012. február 21., kedd

Hajápolás I.rész

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:35
Sziasztok. Ma  egy hajápolási posztal készültem.:) Nekem sajnos elég kényes a hajam, sok bajom volt vele,lelapult,zsírosodott,és nagyon hullott.. A hajhullásom leginkább akkor kezdődött mikor  elkezdtem festetni a hajam, és vasalni. 
Először nem nagyon foglalkoztam vele, de amikor már minden a hajammal volt tele és csomókban hullott a hajam , kicsit megijedtem..Abba hagytam a hajfestést,nem ér annyit a szőke haj, hogy pár év múlva kopasz legyek.:D Szóval ott voltam, hogy a derékig érő hosszú dús hajamból,két év alatt egy lelapult,töredezett ,csúnya vállig érő izé lett...hála a sok szőkítésnek a mindennapi hajmosásnak/hajvasalásnak..hát igen, nem voltam túl jó a hajamhoz.:( Elhatároztam,hogy mostantól ez másképpen lesz, nem festettem a hajam, nem vasaltam,nem tupíroztam,elhagytam mindenféle felesleges hajformázószerereket mint hajlakk,hajhab,wax stb..Vitaminokat kezdtem el szedni, ricinus pakolás heti kétszer,és a patikában ajánlották a Bánfi hajszeszt,kitartóan használtam ,de semmi változást nem láttam a hajamon,csak azt ,hogy irtózatos büdös lett tőle..:(  Aztán, a barátomtól kaptam egy Aloe first nevezetű sprayt,hogy ez jó hajhullásra...

nem nagyon hittem benne,hogy őszinte legyek ,de kipróbáltam, és tényleg bevált..amióta használom nagyon sokat nőtt a hajam, és mindennapi hajmosás helyett, elég heti kétszer hajat mosnom, nem lapul le , nem  zsírosodik és nem is korpásodik..az biztos ,hogy nagyon sokat fogjátok még nálam ezt a spray-t látni mert nagyon imádom,és elég sok mindenre használom.:) A régi elséve samponomat is ( amit amúgy nagyon szerettem,csak hát az a fránya szilikon....) lecseréltem  a Syoss Volume lift samponra és balzsamra. Amikkel szintén nagyon megvagyok elégedve, sokan írták ,hogy nekik nem vált be,mert  kezelhetetlen lett tőle a hajuk..hát én ilyet egyáltalán nem tapasztaltam.Nekem az első hajmosásnál is érezhetően dúsabb, és puhább volt a hajam.Szóval ,nagyjából kezd visszatérni a hajam a régi formájához.:)

4 megjegyzés:

- on kedd, február 21, 2012 írta...

Hogy és mikor használod a sprayt? Mármint mosás után, nedves hajon, vagy hogyan? Köszi. :-)

Victoria on kedd, február 21, 2012 írta...

Hajmosás után közvetlen,belemaszírozom a fejbőrömbe.:)

Lela on hétfő, március 12, 2012 írta...

Szia! Esetleg tudnál véleményt mondani a Syoss samponról egy kicsit bővebben?

Victoria on hétfő, március 12, 2012 írta...

Szia! Persze,amikor először használtam leginkább azt vettem észre,hogy picit nehezebb kifésülni a hajam ,de ez a második héten körülbelül teljesen elmúlt,nem lapul le a hajam,jól tisztit és kellemes illata van és ami a legfontosabb,folyamatosan azt veszem észre,hogy egyre dúsabb a hajam és rengeteg babahajam nőtt amióta használom.Az ára nagyon kedvező, és nekem nagyon sokáig elég.Én csak ajánlani tudom!

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates