2012. május 21., hétfő

Napi smink-szürke füstös szem

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:22
Sziasztok lányok! Tudom , nagyon régen jelentkeztem, ne haragudjatok,de rengeteg dolgom volt..:(
Mostantól viszont újra van időm a bloggal foglalkozni,szóval gyakoribbak lesznek a bejegyzések.Mostanában nem igazán sminkeltem , egyszerűen kedvem sem volt hozzá,de volt egy alkalom amire mindenképpen fel kellett dobnom valami normális sminket.Nem akartam túlzásba vinni ,és egy nagyon egyszerű kis szürke füstös szemet csináltam.A sminket a ruhámhoz készítettem,egy fehér ruha volt rajtam ,egy szürke övvel.:)

Terméklista:
Arc: Sonya ásványi alapozó -308 natural
Sonya korrektor paletta
Essence pirosító-fashionista

Szem:Artdeco szemhéjalapozó
Miss Rose szemhéjpúder paletta
L'oreal super liner szemhéjtus
Avon supershock gél állagú szemceruza
L'oreal volume million szempillaspirál
Essence műszempilla
Artdeco műszempilla ragasztó
Száj: Flp aloe lips
Nagyon egyszerű kis smink, körülbelül 10 perc alatt megvoltam vele. Nektek,hogy tetszik ez a smink?:) Milyen alkalmi sminkeket szoktatok viselni?

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már hiányoltam a bejegyzéseidet! :-) most is szuper lett! :-D

Victoria on hétfő, május 21, 2012 írta...

Köszi.:))

samelike on hétfő, május 21, 2012 írta...

Nagyon szép és nagyon jól áll, még mindig irigylem a szemöldököd :)
Várom a bejegyzéseid én is!

Unknown on hétfő, május 21, 2012 írta...

Nagyon csini vagy;-)

mrs__kovacs on hétfő, május 21, 2012 írta...

Már hiányoltalak! :P
A szemöldököd is irigylem még mindig, meg a hajad meg a kézügyességed is... Szóval megint csodaszép lett! :]

Victoria on hétfő, május 21, 2012 írta...

Köszi lányok.:))Jól esik,hogy hiányoltatok.:P:)

Satine on kedd, május 22, 2012 írta...

Nagyon szép vagy, mint egy elf a Gyűrűk Urából!

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates