2012. május 8., kedd

Masnis smink

Bejegyezte: Victoria dátum: 7:54
Sziasztok lányok! Ma egy masnis sminket készítettem el.:)
Nagyon régóta szerettem volna ilyen sminket kipróbálni.:) Az inspirációt egy Bulgár sminkes hölgy adta,akinek a blogját ide kattintva megnézhetitek.Nagyon sok ,szép smink van a blogján, érdemes megnézni.:)
Szemsminkhez használt termékek listája: 
Artdeco szemhéjalapozó
Lora szemhéjpúder paletta
Avon supershock gél állagú szemceruza-Black
L'oreal super liner szemhéjtus-carbon black
Noname lila csillámpor
Avon super extend szempillaspirál
Artdeco műszempilla ragasztó
Noname műszempilla
Miss Rose csillámtus- ezüst

Ilyen lett az én masnis sminkem,bár szerintem fogok még ilyeneket készíteni, mert van egy pár ötletem.:) Nektek,hogy tetszik ez a smink?

14 megjegyzés:

Nóra on kedd, május 08, 2012 írta...

ohh de aranyos! :)

Victoria on kedd, május 08, 2012 írta...

Köszi Nóra!:)

Vick on kedd, május 08, 2012 írta...

Cuki, de nekem kicsit olyan, mintha "lenyomná" a tekinteted.
Szerintem ha kicsit ducibbra csinálod felfelé a masni ívét jobb lesz. :)
Ui:Remélem nem haragszol, hogy ezt írom.

Victoria on kedd, május 08, 2012 írta...

Dehogyis haragszom, szeretnék még hasonló sminkeket csinálni csak más színkombinációval, és akkor kipróbálom úgy ahogy írtad.:)

mrs__kovacs on kedd, május 08, 2012 írta...

Imádom! Masni bármikor bárhol bármennyi jöhet :P

Victoria on kedd, május 08, 2012 írta...

Köszi!:) Én is így vagyok ezzel, imádom a masnikat.:P

Vikuc8 on kedd, május 08, 2012 írta...

Hihetetlenül jó, egyébknét is masni-bolond vagyok, hát még ezzel a lila színnel kombinálva :) elismerésem, nagyon szuper!

Victoria on kedd, május 08, 2012 írta...

Köszi,örülök,hogy tetszik!:)

Unknown on kedd, május 08, 2012 írta...

Oh..sooo sweet! Profi munka!

Victoria on kedd, május 08, 2012 írta...

Oh,köszönöm Maria!:$ Pirulok.:)

Adri on kedd, május 08, 2012 írta...

Wow nagyon jóóó :) Én is kérek ilyeeet :D:D:D

Victoria on szerda, május 09, 2012 írta...

Köszi Adri!:)

T. Dorottya on péntek, május 11, 2012 írta...

pont ezt láttam ma facebookon.. am. meseszép!... ha én ilyet tudnék...

Victoria on vasárnap, május 20, 2012 írta...

Köszi,örülök,hogy tetszik!:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates