2012. április 18., szerda

Bordó smink esküvőre

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:18
Sziasztok lányok! Szeretném a segítségeteket kérni.:)
Egy nagyon kedves barátnőmnek jövő héten lesz az esküvője,én fogom sminkelni,és már nagyon izgulok,talán jobban mint ő...:D Tegnap csináltuk meg a próba sminket, kicsit megszenvedtünk vele,de legalább az ő sminkje már megvan.Ha érdekel titeket,majd mutatok róla képet.:) Na mindegy ,a lényeg az,hogy nagyon kíváncsi lennék a véleményetekre,mert nem tudom eldönteni melyik sminket viseljem ,erre a nagyon fontos napra.:) A bordó szín az alap,ugyanis ilyen színű ruhát fogok viselni,csak azt nem tudom eldönteni ,hogy milyen színnel párosítsam,fehérrel vagy arannyal?!:D Ő lenne a bordó-fehér verzió:
Ő pedig a bordó-arany verzió:
Eredetileg őt szerettem volna,de aztán eszembe jutott,hogy ez ilyen kicsit olyan ünnepi,nem is tudom a karácsonyra emlékeztet..:D
Nektek melyik smink tetszik jobban?:) Nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre. Szép napot csajok!:)

20 megjegyzés:

mrs__kovacs on szerda, április 18, 2012 írta...

mindkettő csodaszép, de egy picikét jobban tetszik nekem a fehérrel :]
de ha megmutatnád a ruhát, úgy könnyebb lenne :P

Panni on szerda, április 18, 2012 írta...

Szerintem a fehérrel! :)

Vick on szerda, április 18, 2012 írta...

Fehérrel lenne jobb sztm is! :)
Bár mind2 gyönyörű, szokás szerint! ;)

stenonis on szerda, április 18, 2012 írta...

Egyetértek, fehér :) mondjuk nekem a strassz nem tetszik :$

Zitu on szerda, április 18, 2012 írta...

Mindkettő nagyon szép,de a fehér változat picit jobban tetszik!:)

Mesi on szerda, április 18, 2012 írta...

Szia,
nekem az arany jön be jobban, sokkal lágyabb a tekinteted tőle :)

phoenix on szerda, április 18, 2012 írta...

Nekem jobban tetszik a fehérrel :)

Makeupcakes on szerda, április 18, 2012 írta...

Feher:)

Jessie on szerda, április 18, 2012 írta...

Nagyon szép lett mindkettő, szokás szerint :)) Szerintem a fehér verzió sokkal elegánsabb, mint mondtad, arannyal ünnepi :) Én a fehéret választanám a helyedben :)

Jucus-StileBellezza Blog on szerda, április 18, 2012 írta...

úristen, de szépek...*.* én a fehérre szavazok ;)

Heléna on szerda, április 18, 2012 írta...

Hát ezek megint gyönyörűek lettek :)
De nekem személy szerint a fehér tetszik ,mivel az inkább illik egy esküvőre mint a másik .
De amúgy mindkettő csodaszép :)
http://makeupworld-heli.blogspot.com/

gréti on szerda, április 18, 2012 írta...

:O El se hiszem.. Elképesztően jó sminkeket csinálsz *-*

bibsy on szerda, április 18, 2012 írta...

Szerintem mind a kettő verzió csodás de nekem a fehér..

Unknown on szerda, április 18, 2012 írta...

Fehér...strassz nélkul;-)

Kriszta on szerda, április 18, 2012 írta...

A fehérre szavazok :) Nagyon szép és érdekelne a menyasszony sminkje is. :)

ƒanni on szerda, április 18, 2012 írta...

én is a fehérre szavazok, szép:)

Thündérke on szerda, április 18, 2012 írta...

Picivel jobb és talán az első jobban illene a nagy naphoz :D ! Gyönyörű lett <3

ariel on csütörtök, április 19, 2012 írta...

Az arany, az arany! Annyival ünnepibb szerintem:) Bár látom itt előttem szinte mindenki a fehérre szavazott:) Gyönyörű egyébként, úgy irigyellek!

Victoria on csütörtök, április 19, 2012 írta...

Köszönöm lányok, hogy ennyien írtatok, elég egyértelműen szinte mindenki a fehérre szavazott,eredetileg arannyal akartam,de az a karácsonyra emlékeztet,szóval maradok a bordó-fehér változatnál.:) Ja,és strassz nélkül,csak kiakartam próbálni úgy milyen,de nagyon irritálta a szemem.:) Köszönöm még egyszer,a segítségeteket!:)

mrs__kovacs on csütörtök, április 19, 2012 írta...

igen, ezt akartam is kérdezni, hogy nem zavarta-e a szemed

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates