2012. március 12., hétfő

Natúr smink step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:25
Sziasztok lányok! Ma egy körmös bejegyzéssel készültem volna,de három Rossmannban is voltam és egyikben sem volt még kirakva az új essence cuccok.:(
Mivel írtátok,hogy szívesen látnátok natúr sminkeket is a blogon,ezért megmutatom a mai sminkem,és megmutatom,hogy készült.Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat Artdeco szemhéjalapozóval,aztán felvittem egy fényes pezsgő színű szemhéjpúdert a mozgó szemhéjamra,ez nálam egy 132-es árnyalatú Kiko szemhéjpúder volt.
Aztán a mélyítővonalba felvittem egy matt barna színt amit elsatíroztam egy selyemfényű barack színnel,ehhez az essence sun club palettát használtam.Majd meghúztam egy vékony cicás tusvonalat a kedvenc L'oreal tusommal,alul kifestettem egy barna szemhéjpúderrel az alsó szempillasoromat,a vízvonalamra pedig egy fehér essence szemceruza került.
Spiráloztam a l'oreal lash architect 4D-s szempillaspirálommal,aztán felragasztottam egy visszafogottabb soros műszempillát és készen is voltam.:)
Műszempilla nem igazán szükséges egy nappali sminkhez tudom jól..:D De most nagyon rákattantam,és szerintem nagyon sokat dob az eredményen.(: Nektek,hogy tetszik? Ti milyen natúr sminket szoktatok viselni? Legyen még hasonló bejegyzés?:) Ha tetszett a bejegyzés iratkozzatok fel,előre is köszönöm.Puszi nektek.:)





9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodaszép lett! *.* ezek után tuti, h én is rászokok a műszempillára! milyen műszempillákat használsz/ajánlasz? drágábbat, vagy az olcsóbb, pár száz forintosok is elérik a hatást?

Viktória (shake it up) on hétfő, március 12, 2012 írta...

Nagyon tetszik, ügyes vagy! Én az életben nem húzok ilyen szép tusvonalat! :D

crazyfanni on hétfő, március 12, 2012 írta...

Nagyon jól néz ki,kösziii a step by stepet :)

Victoria on hétfő, március 12, 2012 írta...

Anna: Köszönöm szépen.:) Szerintem bármilyen olcsóbb műszempilla megfelel a célnak.Igazából szerintem a ragasztó a nem mindegy, a legjobb egyértelműen a duo vagy az artdeco műszempilla ragasztója,de ezek elég drágák,olcsóbb kategóriában az essence-s műszempillákhoz adnak egy ilyen pici ragasztót, az szerintem nagyon jó, legalábbis nekem nagyon bevált.

Victoria on hétfő, március 12, 2012 írta...

Viktória: Köszönöm,bár ez elég gyenge lett, mert amikor reggel csináltam kb kettőig nem láttam.:O :D

Crazybaby:Köszönöm szépen.:)

Adri on hétfő, március 12, 2012 írta...

nagyon szépséges lett :) Nagyon jó ez a step by step :)

Victoria on hétfő, március 12, 2012 írta...

Köszönöm:))

Renii on hétfő, március 12, 2012 írta...

Gyönyörű! A tusvonalad is annyira szép :O:)

Victoria on kedd, március 13, 2012 írta...

Köszönöm szépen.:$

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates